Suburbian
Legacy Member
Beste mede-gamers en anderen,
ik mag jullie bij deze ervan op de hoogte stellen dat binnenkort een geheel nieuwe GW2 community gelanceerd zal worden in samenwerking met Arenanet voor en door Nederlandstalige GW2-liefhebbers, voor een preview kunnen jullie alvast even een kijkje nemen op Guild-Wars2
Schrijf jullie alvast even in op de nieuwsbrief zodat je steeds op de hoogte blijft van events en nieuwe ontwikkelingen!
Bedankt!
Suburbian & Neonapster
ik mag jullie bij deze ervan op de hoogte stellen dat binnenkort een geheel nieuwe GW2 community gelanceerd zal worden in samenwerking met Arenanet voor en door Nederlandstalige GW2-liefhebbers, voor een preview kunnen jullie alvast even een kijkje nemen op Guild-Wars2
Schrijf jullie alvast even in op de nieuwsbrief zodat je steeds op de hoogte blijft van events en nieuwe ontwikkelingen!
Bedankt!
Suburbian & Neonapster

