Archief - Nieuwe games - oude xbox360

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dubbelpunt

Legacy Member
Ik heb nog een oude xbox360 met component kabel & maar 20 GB HD.
Ik wil nog eens een nieuw spel spelen, maar zal dit lukken?

Ik hoor dat Rage en Battlefield3 en Prey2 misschien niet meer zullen gaan op mijn oude bak.
Klopt dit? En wat bijvoorbeeld met de nieuwe COD?

Cyan11de

Legacy Member
kheb ook nog de witte 12GB HD..
Ik ben al 5jaar de nieuwste games ant spelen ook BF3 en MW3!
Het is zever dat deze nieuwe games niet zouden werken op de oude 360..
Er is niet zo veel verschil tussen de oude 360 en de 360 elite..
Alleen maakt deze laatste minder geluid door updates en heeft die een nieuw hoesje

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Ik heb tot over een maand een oude Arcade gebruikt zonder ooit problemen gehad te hebben met nieuwe games. (Deze staat hier nu als reserve)

Ik heb een jaar of 2 terug mijn Launch console weggegeven aan een neef van mij, en die speel er nog steeds alle nieuwe games op zonder probleem. Dus van niet aankunnen is er zeker geen sprake, enkel zijn de oudere consoles (lees fabricatiedatum tot augustus 2008) wel al wat onderhevig aan slijtage en zijn ze ook wat gevoeliger voor defecten.

Cyan11de

Legacy Member
K0RNMA5T3S zei:
Ik heb tot over een maand een oude Arcade gebruikt zonder ooit problemen gehad te hebben met nieuwe games. (Deze staat hier nu als reserve)

Ik heb een jaar of 2 terug mijn Launch console weggegeven aan een neef van mij, en die speel er nog steeds alle nieuwe games op zonder probleem. Dus van niet aankunnen is er zeker geen sprake, enkel zijn de oudere consoles (lees fabricatiedatum tot augustus 2008) wel al wat onderhevig aan slijtage en zijn ze ook wat gevoeliger voor defecten.

Ik heb na 1jaar RROD gehad sindsdien 4jaar No probs..

Dubbelpunt

Legacy Member
Maar is mijn HD van 20GB niet te klein voor deze games? Rage 3 zou alleen al meer dan 20GB zijn heb ik mij laten wijsmaken :wtf:

Cyan11de

Legacy Member
Dubbelpunt zei:
Maar is mijn HD van 20GB niet te klein voor deze games? Rage 3 zou alleen al meer dan 20GB zijn heb ik mij laten wijsmaken :wtf:

Geen idee.. ik gebruik een externe harde schijf voor mijn games te installeren!
Koop een externe harde schijf moest je tekort komen alleen voor je 360

SSSander

Legacy Member
Dubbelpunt zei:
Maar is mijn HD van 20GB niet te klein voor deze games? Rage 3 zou alleen al meer dan 20GB zijn heb ik mij laten wijsmaken :wtf:

enkel als je je games op je hd wilt installeren zodat je bijvoorbeeld niet uit je zetel moet opstaan wnr er gevraagd wordt voor cd 2, dan heb je een probleem.

voor de rest het hd pack van battlefield 3 kan zeker op je hd

Recipe4hate

Legacy Member
Cyan11de zei:
Geen idee.. ik gebruik een externe harde schijf voor mijn games te installeren!
Koop een externe harde schijf moest je tekort komen alleen voor je 360

Hoe werkt dit? Ik had een externe USB HDD aangesloten destijds (NCTS - portable, dus niet voorzien van stroom), maar mijn Xdoos kende deze niet. Nu zit deze als FAT32 in mijn wagen.
Ik heb slechts een HDD van 20gig, dus als iemand mij kan adviseren hoe zo'n externe HDD werkt, alvast bedankt!

Cyan11de

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Hoe werkt dit? Ik had een externe USB HDD aangesloten destijds (NCTS - portable, dus niet voorzien van stroom), maar mijn Xdoos kende deze niet. Nu zit deze als FAT32 in mijn wagen.
Ik heb slechts een HDD van 20gig, dus als iemand mij kan adviseren hoe zo'n externe HDD werkt, alvast bedankt!

Als je deze insteekt kent je xbox de USB idd niet..
Ma je kan naar Instellingen - Memory gaan op je xbox, en daar kan je ingeven hoeveel GIG je wilt besteden van de USB aan de 360..
en dan kan je beginnen installeren, niet zo moeilijk eigelijk

Recipe4hate

Legacy Member
Cyan11de zei:
Als je deze insteekt kent je xbox de USB idd niet..
Ma je kan naar Instellingen - Memory gaan op je xbox, en daar kan je ingeven hoeveel GIG je wilt besteden van de USB aan de 360..
en dan kan je beginnen installeren, niet zo moeilijk eigelijk

Kan je me ook vertellen welk filesysteem je HDD moet hebben en of er nog beperkingen zijn?

Dennoman

Legacy Member
Lol, 't is geen PC die je om de vijf botten moet upgraden hé :p

Al zijn het gebrek aan opslagruimte en dergelijke soms wel wat onhandig ja :p

hatetn

Legacy Member
het is gewoon te erg wat ze sommige mensen kunnen wijsmaken. het punt van een console is net dat je van begin tot einde kan spelen op dezelfde console zonder upgrades

Cyan11de

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Kan je me ook vertellen welk filesysteem je HDD moet hebben en of er nog beperkingen zijn?

Ik denk dat je het niet zover moet zoeken het is geen PC eh..
Er zijn volgens mij geen bepaalde vereisten nodig

Recipe4hate

Legacy Member
Nja, ik heb het ervoor geprobeerd en hij gaf geen resultaat. Mijn auto is ook geen PC, maar heeft wel een format FAT32 nodig om hem te lezen... ik wil maar zeggen dat niet alles inpluggen en starten is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan