Archief - Nieuwe ATI driver ??

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

str0ntj3

Legacy Member
ja zeker das de 4.9 geloof ik ?
was da nu voor vraag??

edit :
blijkbaar is hun zogenaamd "Control Center" redelijk kapot...
op het opstarten > 3 foutmeldingen....
dus nie echt zo goed...

Pure_evil

Legacy Member
Mja heb hun control center ook es getest.

Hun 3d-preview verandert hier niemendal als ik AA en AF op max of min zet, net zoals met textures.

Sinds ik da geinstalleerd heb is men beeld en bf en bfv verneukt, bf nog het ergst.
Het lijkt net alsof ik AA aangelegd heb maar da kan ik nie bepaald geloven want beide games draaien soepeler dan voordien, dat is dan een pluspunt maar ik denk dat het eerder met de driver te maken heeft.

Anyway installeer dien brol gewoon nie.

rory.b.bellows

Legacy Member
zelfs dat help nie,Ati gaat toch serieus iets moeten doen hieraan!

ik heb driver 4.9 met bijbehorend cntrlpanel,het werkt en word erkend door mene PC.

Maar da "Nieuw" controlpanel zegt dat em mene driver nie vind terwijl .net 1.1 is installed etc....

dit heb ik nooit eerder gehad en ik zie tegenwoordig veel klachten ivm da nieuw contrlpanel.

...komaan Ati rep u eens eh beetje (Nvidia pwned Ati op gebied van drivers,enkel voor goeie hardware moede bij Ati zijn als ik mij correct heb laten informeren)

str0ntj3

Legacy Member
kheb nog is tegoei getest
en em suckt echt hard
tis echt een superslechte driver
krijg constante fps drops etc
ik blijf ff bij de 4.9-beta, die was de beste.

DigitalOverdose

Legacy Member
Welkom in de wondere wereld van ATi. Ben blij da'k die verlaten heb :p

m4nTiS

Legacy Member
DigitalOverdose zei:
Welkom in de wondere wereld van ATi. Ben blij da'k die verlaten heb :p


bwa, ge kunt evenveel zeggen van NVIDIA en hun blunders....mor dan eindigde toch weer op een eindeloze discussie over wie er beter is en wie nu...

Dus, tenige da ik erop te zeggen heb is: ipv direct altijd al van alles het nieuwste te willen hebben, wacht ge int vervolg ff en ziede wat anderen zeggen of ge test het en vinde t ni goe dan gade gewoon terug naar oudere drivers en wachte tot ze t fixen....what's the rush anyways? T bolt nu toch ook goe (voor zoverre da kan met BF:V...mor da ligt ni aan drivers van graka fabrikante he :p )...en bij mijn weten zitten er in de 4.9 geen echte fixes voor BF:V...

So stop the bitchin' en wacht gewoon gelijk al de rest.

Seraph

Legacy Member
Je moet die control center niet installeren he, alle instellingen staan ook in ati control panel. :)
Driver & control panel is meer dan genoeg.

C-4

Legacy Member
driver 4.9 werkt perfect hier, geen enkel probleem met control center dunno, ik zal geluk hebben.

Xplod

Legacy Member
Hier ook niet,... de 4.9 bolt prima in BF Vietnam :niceone:
Alleen heb ik dat Control Center niet geinstalleerd,... zou niet weten waarom :tongue:

Lord_Skul

Legacy Member
don't fix what ain't broken
nog altijd bezig me de 3.9 series
:p
k'heb nog geen probleem gehad
we zulle zien

Seraph

Legacy Member
Lord_Skul zei:
don't fix what ain't broken
nog altijd bezig me de 3.9 series
:p
k'heb nog geen probleem gehad
we zulle zien

Don't forget nieuwere drivers geven ook performance boost, betere feature's, etc...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan