Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mo da suckt...Sgt Spoon zei:strontje, hedde den .Net framework geinstalleerd?

DigitalOverdose zei:Welkom in de wondere wereld van ATi. Ben blij da'k die verlaten heb![]()
)...en bij mijn weten zitten er in de 4.9 geen echte fixes voor BF:V...Lord_Skul zei:don't fix what ain't broken
nog altijd bezig me de 3.9 series
k'heb nog geen probleem gehad
we zulle zien