Toiin
Legacy Member
Hey,
Samen met een vriend hebben wij besloten om een nieuw css team leven in te blazen. Mocht je interesse hebben voeg mij dan toe op steam ( onder aan dit bericht staat steam ID ). Er zullen selecties worden gemaakt tot we een naar onze keuze mooi 5 man team hebben.
Je moet tevens een mic hebben en teamspeak 3 hebben gedownload. Wij beschikken immers over een teamspeak server.
Er zal zeker ook een 2de "team" komen voor andere die meer het gezellig samenspelen zoeken.
contacteer mij.
Steam ID : Toiin123
Samen met een vriend hebben wij besloten om een nieuw css team leven in te blazen. Mocht je interesse hebben voeg mij dan toe op steam ( onder aan dit bericht staat steam ID ). Er zullen selecties worden gemaakt tot we een naar onze keuze mooi 5 man team hebben.
Je moet tevens een mic hebben en teamspeak 3 hebben gedownload. Wij beschikken immers over een teamspeak server.
Er zal zeker ook een 2de "team" komen voor andere die meer het gezellig samenspelen zoeken.
contacteer mij.
Steam ID : Toiin123