Archief - Nieuw ETPRO in opbouw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sprayzor

Legacy Member
Bani :

This is a request for league admins to beta test the next etpro.

A number of big changes have been made which need playtesting, preferably in scrims:

Zinx has made new headbox code which matches the clientside animations by modeling the player animations serverside <- needs heavy testing

callvote surrender

builtin spawntimer

private messaging from console/rcon

cg_autoaction bug preventing antilag/hitsound settings from being transmitted to server

b_simpleitems

cheat and exploit fixes

..and more...

Admins please pm me to get the test release.

Bron

:applause:

MaTi

Legacy Member
Fijn, eindelijk een nieuwe codering voor headshots (of headbox)... Misschein ga ik die dan per toeval eens raken.

Die surrender vote, zalig,... dan hoef ik niet constant af te gaan.

En tenslotte die spawntimer, hopelijk is dat die van de tegenstander want ik loop altijd recht hun spawn in als ze spawnen... Niet slim,...

Besluit:

ze bouwen ETPro rond de gamer zonder inzicht met rambogedachten...

ON topic: nice, ik ben geen pro, maar die veranderingen zie ik wel zitten.

fretn

Legacy Member
spawntimer: je moet zelf nog de tijd van de spawn ingeven en je moet hem zelf activeren als je ze ziet spawnen

The Pigfather

Legacy Member
gaat die custom hud er ook inzitten of gaat dat voor een volgende versie zijn?

fretn

Legacy Member
ik ben een tamme noedel :p (prolly volgende, maar was uitgesteld wegens 'niet eens zijn' (gelijk bij DHL)

ik wou een scripted hud (systeem waarbij je eigen powerbars kan bouwen bvb voor het resterende aantal kogels, ervoor kan zorgen dat er warnings op uw scherm komen als je bvb nog weinig HP hebt, etc) nadeel: tamelijk veel werk om een goeie hud te bouwen, bani wou drag 'n drop: nadeel: enkel mogelijkheid om items op andere positie te zetten, het gaat een mix van de twee worden :p

Berjan

Legacy Member
Code:
builtin spawntimer
De spawnkilling op pubs gaat erg worden imo.

bartichello

Legacy Member
:p
op pubs gebruit je dat toch niet... wek best dat je hem zelf moet actiuveren anders te easy...

RedOX

Legacy Member
fretn zei:
spawntimer: je moet zelf nog de tijd van de spawn ingeven en je moet hem zelf activeren als je ze ziet spawnen

er zijn ook al manuele spawntimers met cfg's , ik gebruik toch zo eentje?

btw fretn gaat deze timer (vb als ze spawnen op 00) en je geeft die tijd in... automatisch op 00/30 af , of moet je elke keer op key duwen ? zoals bij de handmatige met cfg's

_BulL

Legacy Member
lol, spawn checken is tog helemaal niet moeilijk. Je kijkt gewoon ff een keer wanneer ze naar buiten komen en je weet het..

Heb je tog geen spawntimer voor nodig

fretn

Legacy Member
RedOX zei:
er zijn ook al manuele spawntimers met cfg's , ik gebruik toch zo eentje?

btw fretn gaat deze timer (vb als ze spawnen op 00) en je geeft die tijd in... automatisch op 00/30 af , of moet je elke keer op key duwen ? zoals bij de handmatige met cfg's

er zal dan gewoon een tellerke starten dat aftelt van bvb 30 tot 0 seconden

at bull: reden van die ingebouwde spawntimer is vooral omdat sommige leagues spawntimers verbieden bvb met die cl_heron var, maar dat is gewoon belachelijk omdat spawntimers niet kunnen verboden worden omde simpele reden dat ze niet kunnen gedetecteerd worden, maar dat zien sommigen blijkbaar niet in, daarmee hebben we beslist zelf één in te bouwen

Sprayzor

Legacy Member
Vind dat goed van die spawntimer , nu kan iedereen dat gebruiken.
zelfs ik ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan