Archief - Ngage MSN - video -...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DiDoria

Legacy Member
Ngage slaat toe bij mij :crazy:

ik hoor van hier en daar dat ge met ngage kunt CHATTEN... via u PC als ge er bluetooth heb inzitten (dus geen GPRS meer en extra kosten :)) ge kunt dan ook een bluetooth toetsenbord op u ngage zetten en echt chatten:woohoo: gewoon...........
+ ge kunt daar ook films op zien ...

Alé is dat nu de 1ste of QD???
Of is da totaal nie mogelijk :(

Als er nog van die dingen zijn voor ngage zeg ze chatten, film wa nog (buiten gamse ;))

breez

Legacy Member
mp3, films, chatten (msn, icq, aol, ...), games en bellen enzo ook nog ;p

werkt bij zowel de gewone n-gage als de qd maar je hebt een bluetooth ding nodig voor in je pc

da werkt op max 10 meter en dan wel zonder muren enzo

van die bluetooth toetsenbord heb ik nog nie gehoord maar indien da bestaat lijkt me dat wel interessant
iemand info daarover?

DiDoria

Legacy Member
Voila zelf nog niet volledig gelezen maar ging het toch maar al posten :).
Jammer dat bluetooth niet al te ver gaat ngage is dan echt wel goe gewoon film en mp3 enz... java ook zelfs!! ge maakt zelf iets in java en gekunt het op u GSM zetten :applause: .
en is da waar da ge die ook voor GPS kunt gebruiken :crazy: :crazy: :crazy: :bow:

Wesh

Legacy Member
hehe yep er bestaat zon lekker proggie voor gps: Route 66 mobile 2005, maar ten eerste kost dat een pakje geld, dacht zon 200 euro, en ten tweede heb je daar nog een bluetooth gps receiver voor nodig (ale das wak ervan begreep) en die kost nog een pakje meer zo rond de 400 euro!! dus ik pas voor al die gps stuff :p

er schijnt wel ergens een gratis gps proggie te zijn, maar kweet niet of dat iets degelijks is. sommigen konden er bijvoorbeeld het volgende mee doen naart schijnt: als ze in de cinema binnengingen dan gaat hun gsm automatisch op stil en terug buiten op hard enzovoort.

DiDoria

Legacy Member
Klinkt goed!
Alleen werkt dat allemaal op GPRS zeker (wel duur als ge da heel den tijd aanzet...).
Maar als je dan thuis zit kan je via bluetooth met je PC verbinden en zo chatten (veeel goedkoper) alleen dan wel jammer dat ge nie verder dan u kamer moogt gaan :(.
Hoeveel kost de gewone ngage nu eigelijk?
den QD 209€ dacht ik ma den 1ste dan wel wa minder zeker :).

breez

Legacy Member
gewone n-gage wordt niet meer geproduceerd en kunt ge dus enkel nog vinden in winkels die hem in voorraad hebben

en ALS ze hem hebben zouden ze toch niet meer dan 100€ mogen vragen dervoor

NoFear

Legacy Member
BT is toch zever vind ik, mn verbinding valt al uit alsk 6-7 meter van pc zit :(
Dus ik heb er niet veel an
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan