Tracker
Legacy Member
ik heb vroeger nfsu gespeeld bij mijn pa, de eerste versie dus, en na een paar racekes had ik toch al ewa uitlaatpijpen gewonnen, (blaster enzo(ofzoiets)) maar nu zit ik al op de 35 ste event en ik heb alleen nog maar paint, vinyls en neons gewonnen, maar geen nieuw wielen of uitlaatpijpen, is dit normaal of is mijn spel buggy? (kan ook zijn da door update da ge da pas waaaaaaay later krijgt eh
)
)
en nee ik had nie verder gespeeld van mijn pa 


