Archief - NFS: The Run *Probleem*

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jimz

Legacy Member
ik heb vandaag NFS The Run gekocht
ik heb een account gemaakt op Origin waar NFS nu op loopt
ik installeer de programma in Origin
nadat hij is geïnstaleerd en ik een melding krijg dat hij ''Speel klaar'' is
zegt hij in Origin nog steeds dat ik moet installeren
vervolgens druk ik op installeren en zegt hij ''installeren'' maar 2min later
is hij klaar en krijg k het nog een keer, en het gaat maar niet weg
Het nsfs icoontje is ook niet volledig (stanaaard win icon)


Ben al naar de winkel geweest omdit te melden omdat volgens mij instalatiebestanden corrupt zijn maar die verklaren mij zot en willen mij niet helpen.

SXe

Legacy Member
Origin mss is herinstalleren? (Maar dat zal je wss al wel gedaan hebben)
Precies veel problemen met Origin...

Jimz

Legacy Member
Mja..... dien origin blijft da spel gwn niet verder instaleren. kword der zot van

Tinyla.Be

Legacy Member
Origin Stuck at “Ready to Install”

Origin brings a whole new host of errors to installing and playing the game. Try running and installing as Admin / Administrator…Otherwise:
1) Navigate to C:\\Program Files (x86)\\Origin Games\\Need for Speed The Run Limited Edition\\
2) Ensure that you have the executable ‘Need for Speed the Run.exe”. If it is some reason labeled as “Need for Speed the Run.exe_DiP_STAGED” then rename it to “Need for Speed the Run.exe” and try playing the game

Jimz

Legacy Member
Origin brings a whole new host of errors to installing and playing the game. Try running and installing as Admin / Administrator…Otherwise:
1) Navigate to C:\\Program Files (x86)\\Origin Games\\Need for Speed The Run Limited Edition\\
2) Ensure that you have the executable ‘Need for Speed the Run.exe”. If it is some reason labeled as “Need for Speed the Run.exe_DiP_STAGED” then rename it to “Need for Speed the Run.exe” and try playing the game


Als ik naar die map ga is de folder gewoonweg ...leeg

Tinyla.Be

Legacy Member
mss eens laten zoeken of er ergens anders een file : "Speed the Run.exe_DiP_STAGED" is.

Jimz

Legacy Member
opgelost. Origin is het probleem zelf. ff nieuwe topic aanmaken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan