Jimz
Legacy Member
ik heb vandaag NFS The Run gekocht
ik heb een account gemaakt op Origin waar NFS nu op loopt
ik installeer de programma in Origin
nadat hij is geïnstaleerd en ik een melding krijg dat hij ''Speel klaar'' is
zegt hij in Origin nog steeds dat ik moet installeren
vervolgens druk ik op installeren en zegt hij ''installeren'' maar 2min later
is hij klaar en krijg k het nog een keer, en het gaat maar niet weg
Het nsfs icoontje is ook niet volledig (stanaaard win icon)
Ben al naar de winkel geweest omdit te melden omdat volgens mij instalatiebestanden corrupt zijn maar die verklaren mij zot en willen mij niet helpen.
ik heb een account gemaakt op Origin waar NFS nu op loopt
ik installeer de programma in Origin
nadat hij is geïnstaleerd en ik een melding krijg dat hij ''Speel klaar'' is
zegt hij in Origin nog steeds dat ik moet installeren
vervolgens druk ik op installeren en zegt hij ''installeren'' maar 2min later
is hij klaar en krijg k het nog een keer, en het gaat maar niet weg
Het nsfs icoontje is ook niet volledig (stanaaard win icon)
Ben al naar de winkel geweest omdit te melden omdat volgens mij instalatiebestanden corrupt zijn maar die verklaren mij zot en willen mij niet helpen.
