warelfs
Legacy Member
ik heb vernomen dat de city map niet zo groot gaat zijn maar wel erg cool
. geent tank map maar meer infantry
. er zal een black hawk aan wezig zijn voor transport gaant dus knallen :applause:
. maar er is nnog geen geweten over hoe de stad er zal uit zien laten we hopen er cool lijk bij bf2
. geent tank map maar meer infantry
. er zal een black hawk aan wezig zijn voor transport gaant dus knallen :applause:
. maar er is nnog geen geweten over hoe de stad er zal uit zien laten we hopen er cool lijk bij bf2

das een echte tank map
