Archief - New Map - Outsider

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

An!ma

Legacy Member
k
kheb een eerste basic mapken afgekregen
heel klein ma dan wel is waar volledig afgestapt van de spacy enviroment

dll hier

btw: gelieve bugs enzo te melden en wa er kan verbeterd worden (buiten groter maken dan :p)

An!ma

Legacy Member
hebt gij die .PK4 files van het spel zelf al ge extract?
zoja gewoon met winrar dit pk4 files openen en dan uitpakken in uw base map van doom3
alles is er op voorzien dat juist staat (duh ; best é :p)

en als ge nog niks uitgepakt hebt van pk4 files van het spel zelf dan gewoon tees pk4 file in uw base map plaatsen (hebk wel nog ni getest of het zo werkt)

normaal zou da et moete zijn om et te kunne spelen

An!ma

Legacy Member
kzou zeggen voor ze me meerdere mensen te spelen
op IRC komen op het telenet.doomIII chan
dan kunne we nog afspreken en één iemand hosten ofzo
(voor diegene met een stabiele verbinding; moet ge eens zoeken naar 32 player mod )

UniKorn

Legacy Member
Genious, voor je aan je mod begint kan je beter eens gaan nakijken hoe doom iii in elkaar zit en wat pk4 files zijn, ...

Bertold

Legacy Member
An!ma geen zin om mee te helpen aan onze mod , PM me eens

Genious

Legacy Member
unikorn, ik weet best wat pk4's zijn :) (ik extract ze persoonlijk met 7z-zip)
kreeg gewoon de map nie geload (blijkbaar moet ge echt wel naar de map zelf verwijzen en nie naar de pk4)

An!ma

Legacy Member
tis idd raar
khad het zelf getest met het in het pk4 file te laten staan (dus doom reinstalle voor ze nog ingepakt te hebben)
en ze werd ni geladen in het menu
als alles geunpackt is dan gaat het wel
maja
kheb eigenlijk zelf nog geen idee van waardoor et komt

An!ma

Legacy Member
hhmm oproep aan de mensen die wa hulp kunnen bieden
et probleem is dus
als alle files nog ingepakt zitten (dus de .PK4 files) dan vindt em de map niet (normaal gezien da gewoon er bij zetten bij die .PK4 files als PK4 file)
geunzipt vindt em ze wel ma anders ni :s

D3C0Y

Legacy Member
goeie raad als ge mapt, altijd screenshots derbij zetten da spoort de mensen sneller aan om uw map is te downloaden en te testen

An!ma

Legacy Member
D3C0Y zei:
goeie raad als ge mapt, altijd screenshots derbij zetten da spoort de mensen sneller aan om uw map is te downloaden en te testen

I know
ma ge moet ze wel kunnen openen é :doh:

*edit: nvm this map; er ontbreken een paar files da was dus de fout; en kheb ze zelf niet meer allemaal :s ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan