Archief - netrix cup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bliz^

Legacy Member
io voor wat meer volk te trekken doe ik het hier langs deze forum

#netrix organiseerd ne cup we hebben al gepasseerd aan bekende clans sommige doen mee sommige zulle het nog zien

wil je meer info kom #netrix ;) @Qnet

site voor cup = http://bn.reloaders.net/netrix

schrijf u in met clantag liefst ;)

eXpEdi0n

Legacy Member
der zijn veel cups bezig man , kdenk nie da er veel volk zal op afkomen :(

haXiOn

Legacy Member
probeer da mss te doen via IRC, hier zal je volgens mij alleen maar flaming krijgen en dit is ook niet de weg volgens mij om zoiets te doen

mudvAyne

Legacy Member
haXiOn zei:
probeer da mss te doen via IRC, hier zal je volgens mij alleen maar flaming krijgen en dit is ook niet de weg volgens mij om zoiets te doen
idd WE DON'T GIVE A FUCK :tongue: :doh:

exo

Legacy Member
@Mudvayne: spreek voor u eigen
@haxion: wat is anders het nut van een COUNTERSTRIKE forum?

Bliz^

Legacy Member
lol we doen het ook langs irc en wrm altijd die negative zinnen gelijk we dont give a fuck :/ "mudvayne" gedraag u als ne volwassene en nie zulke kinderachtige zinnen :s

mudvAyne

Legacy Member
1. Is niet kinderachtig.
2. Tis ook zo we don't give a fuck
3. Stop met die cup aub bijna iedere clan gaat het organiseren en dan trekt het op nie veel n/o.
4. Zoek langs irc hier gaat ge nie rap mensen vinden ze :)

Finch

Legacy Member
mudvAyne zei:
1. Is niet kinderachtig.
2. Tis ook zo we don't give a fuck
3. Stop met die cup aub bijna iedere clan gaat het organiseren en dan trekt het op nie veel n/o.
4. Zoek langs irc hier gaat ge nie rap mensen vinden ze :)

community-killers, wie zijn ze? hoe doen ze het?

doe echt iet aan u mentaliteit, serieus :')

Magiërtje

Legacy Member
²

Maak eerst de prijzen bekend, dan zulle er wel mensen op af komen ;)

mudvAyne

Legacy Member
mijn mentaliteit is goed tis gwn ik wil ze de nederlaag besparen :) weet je hoeveel clans ondetussen al zo een late night cup shit doen waar iGame mee begon ? :confused:

dimpy

Legacy Member
mudvayne post niets zielig
ij gaat et beter doorhebben als ij gaat zien hoe de thread doodbloed

Lord|scar

Legacy Member
en niet vergeten je moet min mid skilled zijn om te mogen deelnemen :/ soz schakeld netrix zich daar zelf uit :D

Nava

Legacy Member
Finch zei:
community-killers, wie zijn ze? hoe doen ze het?

doe echt iet aan u mentaliteit, serieus :')

idd mudvayne doe es vriendelijker en medelevend nie afbrekend en zeker nie flamend :) we love u but don't push it ;)

Nava

Legacy Member
Lord|scar zei:
en niet vergeten je moet min mid skilled zijn om te mogen deelnemen :/ soz schakeld netrix zich daar zelf uit :D

omdat we pcw spelen tegen jullie voor de fun en jullie verliezen zogezegd nipt je bent goed bezig zo gg :applause: :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan