Bliz^
Legacy Member
io voor wat meer volk te trekken doe ik het hier langs deze forum
#netrix organiseerd ne cup we hebben al gepasseerd aan bekende clans sommige doen mee sommige zulle het nog zien
wil je meer info kom #netrix
@Qnet
site voor cup = http://bn.reloaders.net/netrix
schrijf u in met clantag liefst
#netrix organiseerd ne cup we hebben al gepasseerd aan bekende clans sommige doen mee sommige zulle het nog zien
wil je meer info kom #netrix
@Qnetsite voor cup = http://bn.reloaders.net/netrix
schrijf u in met clantag liefst


:doh:



