Archief - NES Honk Kong Version games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VirToX

Legacy Member
Hallo,

Vandaag heb ik samen met mijn maat een lekkere vangst gedaan. Hiertussen zat ook de Hong Kong Version van Duck hunt voor NES.

Heeft iemand hier wat meer info over deze reeks van NES games? de cart is lichtgrijs en de tekst op het label en de cart zijn volledig in engels...

Duck Hunt HK


Greetzzz

Den_Hidde

Legacy Member
Voor zover ik weet zijn die games officieel van nintendo en toen bedoelt voor de aziatische markt.
De hong kong console is ook net iets anders qua kleur enzo.
Met een game key werken ze op je pal console (al bij mij toch)
Leuk hebbeding omdat de boxart verschilt met de normale black boxes, maar de europe version heeft ook een andere boxart dan de pixel classic ones.
Leuk om te verzamelen, je vindt ze hier niet vaak.
Er zijn nog andere versies van carts van de originele nintendo games, dit zijn ook licht grijze clones maar hebben een andere casette.

Nirron

Legacy Member
Ik heb ze eigenlijk al vaak op rommelmarkten tegengekomen. Wel nooit boxed :)

junglist_clint

Legacy Member
hoe zit dat eigenlijk met snes "korean version". Zijn die ook legit?

BiZi

Legacy Member
Hi,

De HK versies zijn legit en kom je idd niet zo vaak tegen. Cool om te hebben, zijn wat meer waard dan de standaard blacklabels, maar ook niet extreem. De doosjes hebben dezelfde size als de European Versions. (dus vierkant)

Ben er tot nu toe in HK nog geen tegengekomen, hoewel ik toch heel de videogame/pc area heb onderzocht. Mss volgende weken meer chance? :)

Den_Hidde

Legacy Member
wow gij zit ginder achter ofwa ? :)

Als ge toevallig een hong kong version nes tegenkomt in doos... meepakken eh :D

@Junglist_clint: Ik den in zuid korea wel :) nee ik weet het eilijk niet zeker, de clones werden voornamelijk in indonesie en India gemaakt, het zou mij verbazen mocht Zuid korea geen officiele games hebben gehad < die honden hebben al 2 jaar de beta versie van Dragonball mmo :(

BiZi

Legacy Member
Momenteel niet, maar ik vertrek binnenkort. Ben er al wel een paar keer geweest. Is er echt de max!

Grote zaken meepakken, is helaas niet gemakkelijk. Koffer steekt nl al vol met kleding & stuff. Dus als ik iets zie, moet het echt wel exclusief zijn. Ik kan mogelijk ook wat met fedex naar BE sturen via de firma, maar das echt belachelijk duur.

Qua retro gaming moet je er niet al te veel van verwachten hoor. Eerder special edition/rare stuff en vooral merchandise/figures/statues. (ook import van Japan is er gemakkelijk verkrijgbaar, crazy editions etc. )

Den_Hidde

Legacy Member
Owkeej, ja ik vrees ook wel dat het wat geld zou kosten om vanalles te shippen ;)

Amuseer u daar allesins ! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan