hYp3r
Legacy Member
hallo mensen , ik heb een groot probleem .
Als ik vooruit loop gaat hij automatisch sprinten :naughty: , ik heb al vanalles geprobeerd , nieuwe cfg's , et eraf gesmeten ook in program files alles verwijdert en trug erop gezet en nog steeds heb ik hetzelfde probleem , ik weet echt niet wat te doen kan iemand me hiermee helpen ?
Ps : Dank u bij voorbaat
Grtz hyp..
Als ik vooruit loop gaat hij automatisch sprinten :naughty: , ik heb al vanalles geprobeerd , nieuwe cfg's , et eraf gesmeten ook in program files alles verwijdert en trug erop gezet en nog steeds heb ik hetzelfde probleem , ik weet echt niet wat te doen kan iemand me hiermee helpen ?
Ps : Dank u bij voorbaat
Grtz hyp..

