Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by BlackSoulBlade
Komt er geen forums van NFSU? Dat is ook een spel voor online te spelen
*Weet iemand hoe ik de serial code in registery verander voor NFSU?*
Originally posted by Cervantes
maar, tzou wel beter zijn als er een appart forum word van gemaakt![]()
Originally posted by Viperius
Ja, echt wel... Voor een spel dat binnen nu en 3 maand door niemand nog gespeeld wordt...
mer ge hebt zo van die hangerkes heViperius zei:Ja, echt wel... Voor een spel dat binnen nu en 3 maand door niemand nog gespeeld wordt...

kijk er zohard naar uitgizmo666 zei:en er komt binnekort need for speed undergound 2 dus dan speelt niemand meer den 1
