Wazzuup_
Legacy Member
Hey,
Ik en mijn vriend zijn een clan begonnen op BF3. Gewoonweg omdat het leuker is om met vrienden te spelen dan alleen.
We zijn eerder een funclan dan een clan waarbij je moet presteren enzo.
Als je zin hebt om te joinen kom dan : Battlelog / Sign in
De clan heet : Code Black
Voeg mijn
Battlelog toe : dummy5
PSN : Wazzuup_
Tot dan ! :applause:
Ik en mijn vriend zijn een clan begonnen op BF3. Gewoonweg omdat het leuker is om met vrienden te spelen dan alleen.

We zijn eerder een funclan dan een clan waarbij je moet presteren enzo.
Als je zin hebt om te joinen kom dan : Battlelog / Sign in
De clan heet : Code Black
Voeg mijn
Battlelog toe : dummy5
PSN : Wazzuup_
Tot dan ! :applause:
.