Archief - Necro Question

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

A®ctic

Legacy Member
Mja, keb al nen hoop necro's gezien die Beast als wape gebruike, melee aanvalle terwijl hun skellies ook mee aanvalle en geniete van de lvl 9 fanaticism. En af en toe keer verandere in ne werebear. Als armor Enigma.

Mah kwas is aan't denke, zou et ni show zijn om als Armor Bramble aan te doen. Uw skellies ebbe dan ne lvl 9 fanaticism en ne lvl 15-21 Thorns. Alleen gewone skellies maxen dan (geen mages, wa die manne wel doen, maar dit vinnek zowieso dom, want massale skellies is toch ni uit te houde), skel mastery. Paar 1 puntjes in curses en summon resis, en me dan te bassere op poison. Sinds bramble ook nog is 100% poison dmg bijgeeft.

Zeg me keer uw idee hierover, ty ;)

A®ctic

Legacy Member
Vroeg ik da?
Als ge niks weet te zegge, hoefde heus ni te reagere hoor :(
I'm just saying...

Destr0yer

Legacy Member
zout of zijn, ma waste of de runes
moeste nu runes schijten zou da geen probleem zijn eh :unsure:

Shalie

Legacy Member
Nekeer in hell is het thorns aura nie echt de moeite nimeer, want alle monsters ebben daar minimum 50% resistance aan fysieke slagen.
Ma als ge nu runes schijt kundet proberen :unsure:

oya

Legacy Member
A®ctic zei:
Zeg me keer uw idee hierover, ty ;)

mijn id is da als ge runes schijt da da et zekers waard is een een goeie build is. was daar nu verkeerd mee? djeez

of hadde da mss nie door :unsure:

Draego

Legacy Member
Skellies overleven zowiezo al goe genoeg dusja, de auras zouden enkel vo de 'fun' zijn eh :) Met thorns van Bramble, fana van Beast en might van Merc (:p) zou je toch al heel wa 'fun' kunnen emme eh :p Reken daar een hammerdin met zen aura, en dan kunde zowie nie meer doodgaan (behalve als ge heel slecht speelt en dan nog :x) En van die psn dan nog, denk nie da da zo'n goe idee is, want psn nova zonder synergies... Mja dnnw ze :unsure: Zal die dmg wel meevallen? Maar mss kunde revived ofzo maxe :p Nog meer aura plezier... Dnnw ze ^^ Have fun anyway en schijt ondertussen wa runes vo mij owk :p (kon het nie laten :x)

A®ctic

Legacy Member
ik max poison nova me al zen syns ook é.
totaal komt da net uit.
En wtf wil ik da nu me een hammerdin, zo afgezaagd als iets :P Ik wil gewoon lol trappe, game = a game. Girl's just wanna have... I mean, boys just wanna have fun :applause:

Trouwes, ik eb et nog altijd over: What If... ;)

Draego

Legacy Member
Dan hebde toch 3 psn skills en 2 summon skills max? Das tesamen al 100 skill points zonder uw 1 point wonders... Is da nie wa veel, want kbedoeld tis nie zo evident meer als in 1.09 om 99 te gerake eh :unsure: Ma anyway.. Hf :p

Smashy

Legacy Member
wij (tony & me) zijn zo nec aan et make

equip op nec zelf :
beast ba
up'd viper(um)
shako(um)
homunc(um)
TO gloves
2 sojs
maras
arach
marrowwalks

equip op merc :
botd eth ghost spear
bramble great hauberk
gaze

me die beast lukt da wel redelijk (hoewel ik skellies haat :p) moete nog teste me equip op merc enzo, nec zelf is nog ma 74 dusja :) beast op overlord is wel goe idee :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan