foohQ
Legacy Member
Goeiemorgen
Ik heb al enorm veel gelezen over NAT type's, port forwarding enzovoort. En dit heb ik dan allemaal uitgevoerd ( de juiste poorten open gezet ). Maar ik zit nog met een probleem.
Ik wil samen met iemand een coop championship launchen, maar het lukt gwoon niet om met elkaar te verbinden. Goed, ik kijk naar mijn NAT type en zie dat hij op strict is, 'k zoek naar de poorten die open moeten staan en het lukt nog steeds niet. Oké, ik enable dan maar DMZ en daar gebeurt het. Mijn NAT type staat op open !! Jah .. Maar toch is er nog een probleem.
Sinds ik op open sta, kan ik me niet meer op Games For Windows Live aanmelden ( online alleszinds, wel offline ). Hoe komt dit ?
Met vriendelijke groeten,
Jeremy
Ik heb al enorm veel gelezen over NAT type's, port forwarding enzovoort. En dit heb ik dan allemaal uitgevoerd ( de juiste poorten open gezet ). Maar ik zit nog met een probleem.
Ik wil samen met iemand een coop championship launchen, maar het lukt gwoon niet om met elkaar te verbinden. Goed, ik kijk naar mijn NAT type en zie dat hij op strict is, 'k zoek naar de poorten die open moeten staan en het lukt nog steeds niet. Oké, ik enable dan maar DMZ en daar gebeurt het. Mijn NAT type staat op open !! Jah .. Maar toch is er nog een probleem.
Sinds ik op open sta, kan ik me niet meer op Games For Windows Live aanmelden ( online alleszinds, wel offline ). Hoe komt dit ?
Met vriendelijke groeten,
Jeremy