ArSaJoVDB
Legacy Member
Sins kort heb ik FIBERNET van telenet en is mij nat type van open naar moderante veranderd en soms als ik de host bent lagt het. nu speel ik constant op 2bar connectie
hoe los ik dit op ?
ik heb gehoord dat poorten forwarden het probleem oplost maar ik weet niet welke ik zou moeten forwarden
hoe los ik dit op ?

ik heb gehoord dat poorten forwarden het probleem oplost maar ik weet niet welke ik zou moeten forwarden
