traxman
Legacy Member
Ik heb bij mijn originele call of duty, de originele united offensive geinstalleerd.
Maar nu telkens ik de originele call of duty multiplayer wil opstarten krijg ik deze fout:
Error: "User interface is version 8, expected 7"
Ik heb al ontdekt dat dit wil zeggen dat mijn codmp.exe nog afgesteld is op versie 1.0 ipv 1.4 maar hoe lost ik dit op, ik zou heel graag nog eens in pavlov spelen.
Alles herinstalleren werkt niet!
Of kan ik de maps van cod uit het mapje maps kopieren naar de maps map van united offensive?
Anybody help please?
Thx in advance!!!
EDIT
Ik ben er net achter dat alle maps van de originele ook speelbaar zijn met het expansion pack.
Maar nu telkens ik de originele call of duty multiplayer wil opstarten krijg ik deze fout:
Error: "User interface is version 8, expected 7"
Ik heb al ontdekt dat dit wil zeggen dat mijn codmp.exe nog afgesteld is op versie 1.0 ipv 1.4 maar hoe lost ik dit op, ik zou heel graag nog eens in pavlov spelen.
Alles herinstalleren werkt niet!
Of kan ik de maps van cod uit het mapje maps kopieren naar de maps map van united offensive?
Anybody help please?
Thx in advance!!!
EDIT
Ik ben er net achter dat alle maps van de originele ook speelbaar zijn met het expansion pack.