An!ma
Legacy Member
mss nog maar de zovele vraag bij het extracten van de .PK4 files
khad da dus gedaan om makkelijker me den editor te werken
en nu probeer ek mp en et draait ni meer (khad et maar moete geloven toen ek et hier nog al is gezien had
)
ma vraag is kunt ge daar iets aan doen ? (zonder te reinstalle dan?)
khad da dus gedaan om makkelijker me den editor te werken
en nu probeer ek mp en et draait ni meer (khad et maar moete geloven toen ek et hier nog al is gezien had
)ma vraag is kunt ge daar iets aan doen ? (zonder te reinstalle dan?)