Mikail
Legacy Member
Joow 
Heb de gtr demo nog eens geïnstalleerd.
Ik start op in de game en ik stel mijn controllor (momo) in orde, acc is die as en brake die as, als ik gas geef zie ik de balkjes vanonder bougeren.
Nu als ik wil racen doet hij niets, ik hoor de motor draaien, maar als ik gas geef of stuur gebeurt er niets !
Weet iemand aan wat het gelege is ?
Met de keyboard doet hij het ook niet... zou het misschien liggen om dat ik sp2 heb geïnstalleerd ?

Heb de gtr demo nog eens geïnstalleerd.
Ik start op in de game en ik stel mijn controllor (momo) in orde, acc is die as en brake die as, als ik gas geef zie ik de balkjes vanonder bougeren.
Nu als ik wil racen doet hij niets, ik hoor de motor draaien, maar als ik gas geef of stuur gebeurt er niets !
Weet iemand aan wat het gelege is ?
Met de keyboard doet hij het ook niet... zou het misschien liggen om dat ik sp2 heb geïnstalleerd ?
ad: SP2 zuigt verschrikkelijk... blijf bij sp1