StijnDL
Legacy Member
Hallo,
Toen ik gisteren FIFA12 voor de eerste keer startte, werd me gevraagd m'n persoonlijke instellingen (club etc.) te kiezen. Wanneer ik op opslaan drukte, kwam de foutmelding "Kan persoonlijke instellingen niet opslaan". Ik kan verdergaan zonder opslaan, maar dan krijg ik gwn een zwart scherm. Hoor wel dat m'n muis in het main-menu beweegt.
Vandaag nog steeds hetzelfde probleem.
Kan iemand me helpen?
Alvast merci,
Stijn
Toen ik gisteren FIFA12 voor de eerste keer startte, werd me gevraagd m'n persoonlijke instellingen (club etc.) te kiezen. Wanneer ik op opslaan drukte, kwam de foutmelding "Kan persoonlijke instellingen niet opslaan". Ik kan verdergaan zonder opslaan, maar dan krijg ik gwn een zwart scherm. Hoor wel dat m'n muis in het main-menu beweegt.
Vandaag nog steeds hetzelfde probleem.
Kan iemand me helpen?
Alvast merci,
Stijn