BelgianTerror
Legacy Member
[eSports] Prijzenpot, games en organisatie MLG bekend
Een smak geld voor SC-II
En uiteraard is dit topic voor verdere speculaties, giftes van HD-passes en besprekingen van toekomstige games
Leef jullie dus uit zou ik zo zeggen :applause:
EDIT; jaja, kheb de titel verkeerd geschreven, stupid me -_-
Een smak geld voor SC-II

En uiteraard is dit topic voor verdere speculaties, giftes van HD-passes en besprekingen van toekomstige games
Leef jullie dus uit zou ik zo zeggen :applause:EDIT; jaja, kheb de titel verkeerd geschreven, stupid me -_-
