Pils123
Legacy Member
Hallo,
mijn clan doet mee aan MLG wedstrijden voor BF3.
Ik heb dit eigenlijk nog nooit gedaan dus ik weet niet echt hoe dit in elkaar zit.
Het zijn wedstrijden voor op ps3. Ik vraag mij af hoe het in zijn werk gaat, wordt dat gewoon onderling afgesproken of is dat met speciale servers...
En hoe weet ik wanneer ik moet spelen?
mijn clan doet mee aan MLG wedstrijden voor BF3.
Ik heb dit eigenlijk nog nooit gedaan dus ik weet niet echt hoe dit in elkaar zit.
Het zijn wedstrijden voor op ps3. Ik vraag mij af hoe het in zijn werk gaat, wordt dat gewoon onderling afgesproken of is dat met speciale servers...
En hoe weet ik wanneer ik moet spelen?