Disv
Legacy Member
Nu ben ik het zat met die bfv server.
elke dag ist gezever en ruzie. teams zijn nooit even. ze base rapen en spawncampen alsof het, het normaalste van de wereld is. De sfeer daar is er echt verpest. Zopas ben ik alleen op de server om wa skills te honen.
joined er een 2de (crazy slayer) in hetzelfde team. geen enkel probleem was het niet dat die me constand team killed tot 4 keer achter elkaar zelfs. schiet alle helis stuk zodat er geen enkele meer voor mij over blijft. Hoe erg ist geworden als ge met 2 op de server nog ni eens elkaar gerust kunt laten!
en ik alleen kan niks doen tegen zo een lamer.
En als er nu één iemand durft te zeggen dak met mijn klachten op mirc moet zijn. Well then he can die and burn in hell. want de battlefield vietnam mirc server is altijd toe, en er reageert geen kat op de 1942 server. en tis ni den eerste keer dak die problemen wil melden op het mirc kanaal.
en als er dan is iemand met admin rechten speeld houd hij zichzelf ni aan de regels.
Als dees het beste is dat ze de server kunnen onderhouden vind ik het heel amatueristish.
Ik stel voor dat er wa meer moeite en tijd ingestoken wordt. team balace aanzetten. TK spaw penalty veel hoger zetten. en ni aan jan en alleman admn rechte geven.
ik zal zeker ni den enigste zijn die vind dat er wa moet veranderen.
elke dag ist gezever en ruzie. teams zijn nooit even. ze base rapen en spawncampen alsof het, het normaalste van de wereld is. De sfeer daar is er echt verpest. Zopas ben ik alleen op de server om wa skills te honen.
joined er een 2de (crazy slayer) in hetzelfde team. geen enkel probleem was het niet dat die me constand team killed tot 4 keer achter elkaar zelfs. schiet alle helis stuk zodat er geen enkele meer voor mij over blijft. Hoe erg ist geworden als ge met 2 op de server nog ni eens elkaar gerust kunt laten!
en ik alleen kan niks doen tegen zo een lamer.
En als er nu één iemand durft te zeggen dak met mijn klachten op mirc moet zijn. Well then he can die and burn in hell. want de battlefield vietnam mirc server is altijd toe, en er reageert geen kat op de 1942 server. en tis ni den eerste keer dak die problemen wil melden op het mirc kanaal.
en als er dan is iemand met admin rechten speeld houd hij zichzelf ni aan de regels.
Als dees het beste is dat ze de server kunnen onderhouden vind ik het heel amatueristish.
Ik stel voor dat er wa meer moeite en tijd ingestoken wordt. team balace aanzetten. TK spaw penalty veel hoger zetten. en ni aan jan en alleman admn rechte geven.
ik zal zeker ni den enigste zijn die vind dat er wa moet veranderen.