dark_slayaah
Legacy Member
Hey Minecraftspelers,
REA was oorspronkelijk een Nederlands gerichte server maar sinds kort is hij internationaal gegaan en richten we ons op een grotere doelgroep.
De beheerder is een Nederlander Agil en samen met mij (dark_slayaah) zijn we Admin.
Wij streven naar kwaliteit dus de we screenen iedereen dat een applicatie toevoegt voor we hem/haar whitelisten. Zo kunnen we een veilige speelomgeving garanderen waar niet gegriefed wordt en waar respect op de eerste plaats komt
Voor de rest maken we zoveel mogelijk plezier en proberen we uitdagende dingen te bouwen
Wat zoeken we: toegewijde mensen die een leuke server zoeken waar ze plezier kunnen maken en niet moeten vrezen voor digitaal geweld onder eender welke vorm
Waar kan je ons vinden:
REA
En als je interesse hebt om lid te worden dan kan je via het forum een applicatie doen om op onze server te spelen
Dus allen welkom.
Greetings dark_slayaah
REA was oorspronkelijk een Nederlands gerichte server maar sinds kort is hij internationaal gegaan en richten we ons op een grotere doelgroep.
De beheerder is een Nederlander Agil en samen met mij (dark_slayaah) zijn we Admin.
Wij streven naar kwaliteit dus de we screenen iedereen dat een applicatie toevoegt voor we hem/haar whitelisten. Zo kunnen we een veilige speelomgeving garanderen waar niet gegriefed wordt en waar respect op de eerste plaats komt

Voor de rest maken we zoveel mogelijk plezier en proberen we uitdagende dingen te bouwen

Wat zoeken we: toegewijde mensen die een leuke server zoeken waar ze plezier kunnen maken en niet moeten vrezen voor digitaal geweld onder eender welke vorm

Waar kan je ons vinden:
REA
En als je interesse hebt om lid te worden dan kan je via het forum een applicatie doen om op onze server te spelen

Dus allen welkom.
Greetings dark_slayaah