Archief - Micro Race (mouzMorrow)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BelgianTerror

Legacy Member
Holy...fucking...shit...

Zoek in custom games Mirco Race op van mouzMorrow... you will try to kill a puppy :/

Opzet is simpel: probeer als eerste alle 12 micro challenges te doen. Maar denk niet dat deze simpel zijn, hieronder een samenvatting:

1: 3 Zealots vs. 3 Zealots + 1 Probe
2: 2 Marines (very low hp!) vs. 1 Zealot + 1 Probe
3: 4 Marines vs. 8 Banelings (one marine has to survive!)
4: 5 Hellions vs. 7 Hellions (red flame)
5: 3 Sentrys vs. 8 Zerglings (without speed) + 2 Marines (only 2 forcefields)
6: 1 Banshee (half hp!) vs. 7 Marines
7: 2 Tanks (~60% hp!) + 1 Medivac vs. 4 Stalkers
8: 1 Zealot vs. 5 Zerglings (without speed)
9: 2 Phoenix (very low hp, full shield!) vs. 2 Hydralisks
10: 1 Overlord (25% hp) + 3 Zerglings vs. 2 Marines + 3 Siege Tanks
11: 1 Stalker + 2 High Templar vs. around 15 Mutalisks
12: 2 Marauders (1hp)+ 2 Phoenixes vs. 1 Ultralisk

Ik gaf op bij de Phoenix, die hydra's focusten altijd mijn lifter op ipv de attacker :/ Agro fail

Zorrotwee

Legacy Member
Ik zal het eens proberen,

Heb ook bij het uitkomen van SC2 een paar keer de micro-tournament gespeeld van morrow. Was ook nog een toffe game

[BAT] Hydra

Legacy Member
mij net een muiswijsvinger geklikt om in level 7 te geraken, ff pauseren en dan die tanks micro'en

maartendq

Legacy Member
Ik geraak waarschijnlijk nog niet voorbij lv1. Mijn micro trekt op de ballen.

[BAT] Hydra

Legacy Member
Eens da ge het in uw vingers hebt is het niet zo moeilijk met die banshee, gewoon blijven proberen. Ik denk ook da je niet moet problemen met uw a toets die marines te kiten, da's veel te moeilijk. Da met die tanken en die medivac vind ik moeilijker :p. Vandenavond nog es spelen (van level 1 FML :()

Cold3rk3

Legacy Member
[BAT] Hydra;15738980 zei:
Eens da ge het in uw vingers hebt is het niet zo moeilijk met die banshee, gewoon blijven proberen. Da met die tanken en die medivac vind ik moeilijker :p.

Het lukt me echt niet, fuck...

Zoals bouli zegt, de range van marines lijkt soms groter dan die van de banshee. :(

Nog is proberen, wish me luck.

[BAT] Hydra

Legacy Member
Cold3rk3 zei:
Het lukt me echt niet, fuck...

Zoals bouli zegt, de range van marines lijkt soms groter dan die van de banshee. :(

Nog is proberen, wish me luck.

Ge moet blijven proberen tot ge één keer kunt kiten zonder zelf 6 hp te verliezen. Dan gaadde inzien hoe ge het moet doen.

BelgianTerror

Legacy Member
De truc met de banshee is uwe speed niet te verliezen ;) Je moet namelijk de acceleration meerekenen waardoor het dus perfect kan dat marines je inhalen en een kogel kunnen lossen.

Je moet het dus echt zo timen dat je banshee eigenlijk nooit stil komt te hangen. Vlieg, druk op stop, en als je banshee zich niet onmiddellijk draait en schiet opnieuw gas geven!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan