beunhaas
Legacy Member
ik zit vast bij de tweede missie van de vietnamese campaign waar je een radio moet zoeken maar ik vind hem niet
de eerste heb ik gevonden maar die is natuurlijk kapot en nu moet ik een andere vinden...
is het ook normaal dat er niemand dit online speelt?
en als ik men of war gewoon wil spelen online, zijn er altijd maar een of twee servers groen die ik kan joinen? hoe komt dit?
de eerste heb ik gevonden maar die is natuurlijk kapot en nu moet ik een andere vinden...is het ook normaal dat er niemand dit online speelt?
en als ik men of war gewoon wil spelen online, zijn er altijd maar een of twee servers groen die ik kan joinen? hoe komt dit?