Archief - Megatycoon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Black Neo

Legacy Member
Kent er iemand dit spel (online). Het spel is in handen van de makers van F1-competitiemanager.
Ik vind het moeilijker als F1 maar juist daarom zo uitdagend. Je kan meer risico's lopen met je geld.
Op dit moment zit ik in niveau 5
Als er nog andere tn'etters hun eigen megatycoon hebben, mogen ze dit hier gerust laten weten en natuurlijk ook hun ervaring, problemen, suc66 mogen gepost worden

EryciusPuteanus

Legacy Member
Ik heb met Hattrick al meer dan m'n handen vol met een webbased management game ;)

Timmie

Legacy Member
Kheb dat es gespeeld, maar vond et lang niet zo aantrekkelijk.

Black Neo

Legacy Member
ik ben ermee begonnen en het lukte mij onmiddellijk voor een evenwicht in mijn balans te krijgen. En ergens vond ik het wel een uitdaging om door te groeien naar 'meer'. Natuurlijk stelt dat grafisch niets voor. Maar ik denk wel dat het goed in elkaar zit. Allé, er word nog veel aan gesleuteld want het is vrij nieuw. Maar hetgeen dat speelbaar is, is bugloos. Maar ja, smaken verschillen hé.

@timmie: wat vond je er minder aantrekkelijk aan?

Timmie

Legacy Member
Ik speel al zeer intensief hattrick, dan is een anders spel zowiezo niet zo makkelijk om mee te beginnen. Het interesseerde mij gewoon na 2 dagen al niet meer ofzo ..

Jarexx

Legacy Member
Black Neo zei:
ik ben ermee begonnen en het lukte mij onmiddellijk voor een evenwicht in mijn balans te krijgen. En ergens vond ik het wel een uitdaging om door te groeien naar 'meer'. Natuurlijk stelt dat grafisch niets voor. Maar ik denk wel dat het goed in elkaar zit. Allé, er word nog veel aan gesleuteld want het is vrij nieuw. Maar hetgeen dat speelbaar is, is bugloos. Maar ja, smaken verschillen hé.

@timmie: wat vond je er minder aantrekkelijk aan?

Ik ben daar mee gestart van in het begin toen het opgestart was en toen was er een bug waardoor ik zo goed als mijn volledige budget kwijt was en toen ben ik er maar mee gestopt.
Nu zal het wel al terug beter zijn wss dus mss dat ik er nog eens mee zal beginnen :)

Black Neo

Legacy Member
heb ik ook nog gehoord maar ondertussen zijn die toch al verdwenen en begint het leuk te worden al meer winkels en de mogelijkheden beginnen ook uit te breiden (o.a. politiek, aandelen, ...)
Laat maar iets weten als je terug begonnen bent.
Ik ben begonnen met een kledingzaak. Heb ondertussen al vier filialen (2 in holland en 2 in belgië)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan