Black Neo
Legacy Member
Kent er iemand dit spel (online). Het spel is in handen van de makers van F1-competitiemanager.
Ik vind het moeilijker als F1 maar juist daarom zo uitdagend. Je kan meer risico's lopen met je geld.
Op dit moment zit ik in niveau 5
Als er nog andere tn'etters hun eigen megatycoon hebben, mogen ze dit hier gerust laten weten en natuurlijk ook hun ervaring, problemen, suc66 mogen gepost worden
Ik vind het moeilijker als F1 maar juist daarom zo uitdagend. Je kan meer risico's lopen met je geld.
Op dit moment zit ik in niveau 5
Als er nog andere tn'etters hun eigen megatycoon hebben, mogen ze dit hier gerust laten weten en natuurlijk ook hun ervaring, problemen, suc66 mogen gepost worden

