Archief - Medieval city builder

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cheshire Cat

Legacy Member
Hallo hallo!

Vraagske, weet iemand ne goeie (redelijk recente) medieval city builder? 'k Heb Stronghold hier liggen, enig nadeel is het feit dat ge niet kunt blijven spelen .. aangezien de resources ooit zullen op zijn. En het enige wat ge daarbij kunt doen van economie is dus zorgen dat ge genoeg eten en zulke hebt.

Ik zoek meer iets in de trend van stad bouwen, economie beheren, leider aanstellen, criminelen straffen (gelijk het toen gebeurde: Ophanging, kerker, publieke lachpaal van maken, etc). Als iemand eventueel zo een titel kent (als het zelfs bestaat, betwijfel het ten zeerste) mag hij/zij het zeker hier zetten.

Zo niet zal ik jammer genoeg moeten wachten op B&WII ..


Greets

LaCucaracha

Legacy Member
hmmm, bij mijn wete behoort B&W II niet meteen aan da profiel van game da ge beschreef, ma anyway, ik denk da lord of the realms III wel zo'n spel en castle strike mss ook...

Cheshire Cat

Legacy Member
Ja, kweet dat B&W2 niet direct in dat profiel past.

Maar aangezien er zaken zoals tavernes inbegrepen worden vind ik het toch al plezant. Daarbij kunt ge het spel zoals een builder spelen. Massieve stad opbouwen, mensen offeren zal ook nogwel gaan (wat ongeveer hetzelfde zal zijn als de bevolking straffen).

Maar ik zal alleszins eens rondzoeken achter ne demo/preview/review van die twee die gij opgaf.

Dank u!


Greets

Yannos

Legacy Member
De resources in Stronghold zijn toch oneindig? Behalve Bomen, maar die groeien terug. (of je koopt ze gewoon)

Cheshire Cat

Legacy Member
Ok, never mind.

Nu ik weet dat B&W2 constructies zoals een guilottine, stocks, etc gaat hebben kan de rest me niet veel meer schelen, zou het geld uiteindelijk toch voor deze nodig hebben. Een ander spel tot dan zou gewoon .. nutteloos zijn. :)


Greets

Timmie

Legacy Member
Klopt, kzat al langer op dat spel te wachten. Zou er demo uitkomen?

wisco

Legacy Member
ik was dat toen ff aan het spelen en opeens sloot mijne pc af en startte daarna onmiddellijk terug op. nog iemand dit probleem gehad?

Pesticide

Legacy Member
ik heb der geen probleme mee gehad mor ik vond t opni veel trekke

Timmie

Legacy Member
Het heeft mij toch aangenaam verrast, alleen het voedselmanagement enzo snap ik de balle van :)

potte

Legacy Member
ik ben het nu aan het downen.Weet iemand of er nog een demo komt van knights of honor??

potte

Legacy Member
ah, want die demo van medieval kan ik niet spele, wachte op knights of honor!
3 weken vind ik wel lang, hopen dat het het wachten waard is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan