Weet mss iemand hoe ik men FPS kan unlocke? hij blijft steeds zitten op 60fps en bij het recorde daalt hij naar 30 en wordt hij voor mij onspeelbaar.
Heb al gekeken in de MpConfig, maar vind nergens iets van deze optie...
Resolutie aanpassen helpt niet blijft op 60
