Wover
Legacy Member
Yow,
Ne maat van mij heeft een maand ofzo geleden den demo van mashed gespeeld die bij OPM2 zat, nu aangezien da da multiplayer via multitap berezalig is, heeftem da spel een week nadien bij www.proxis.be besteld. Nu, bijna een maand later, is het spel nog altijd niet aangekomen. Zijn er misschien mensen die dit spel ook besteld hebben en het nog niet aangekregen hebben?
Greetz,
Woverke
Ne maat van mij heeft een maand ofzo geleden den demo van mashed gespeeld die bij OPM2 zat, nu aangezien da da multiplayer via multitap berezalig is, heeftem da spel een week nadien bij www.proxis.be besteld. Nu, bijna een maand later, is het spel nog altijd niet aangekomen. Zijn er misschien mensen die dit spel ook besteld hebben en het nog niet aangekregen hebben?
Greetz,
Woverke


