n0sorZ
Legacy Member
Yuws, het zit zo.
Ik moet dus met Pauly een bank veroveren é, ik heb die sleutel geript van die manager. Ik ga naar beneden naar da hekken waar de kluis zit maar ik sta daar gewoon voor en zit mor te drukken en te drukken ... Der gebeurt der gewoon geen klote :doh:
Wa doe ik verkeerd of wat moet ik meer doen?!?
Thx op voorhand
Ik moet dus met Pauly een bank veroveren é, ik heb die sleutel geript van die manager. Ik ga naar beneden naar da hekken waar de kluis zit maar ik sta daar gewoon voor en zit mor te drukken en te drukken ... Der gebeurt der gewoon geen klote :doh:
Wa doe ik verkeerd of wat moet ik meer doen?!?
Thx op voorhand