Wafel
Legacy Member
Hey,
Sorry als dit niet op het juiste forum staat.
In mafia heb ik soms het probleem dat de mogelijkheid om achteruit te rijden wegvalt. Hij remt dan gewoon, maar rijdt niet achteruit. Eveneens doet het probleem zich voor dat ik als ik vooruit duw, de auto enkel achteruit wil.
De game is gepatched naar 1.1. Control aanpassen met geredefinieerde controls helpt niet.
Sorry als dit niet op het juiste forum staat.
In mafia heb ik soms het probleem dat de mogelijkheid om achteruit te rijden wegvalt. Hij remt dan gewoon, maar rijdt niet achteruit. Eveneens doet het probleem zich voor dat ik als ik vooruit duw, de auto enkel achteruit wil.
De game is gepatched naar 1.1. Control aanpassen met geredefinieerde controls helpt niet.
