Archief - Madoshi Gaming Battlefield 3 Server online!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SiM0

Legacy Member
Als ge caspian border en kharg island erop zet wil ik misschien wel eens komen piepen.

Ziggy_Maes

Legacy Member
SiM0 zei:
Als ge caspian border en kharg island erop zet wil ik misschien wel eens komen piepen.
Caspian Border kan geregeld worden, is ook nog een druk bezochte map.

EDIT: Done, ik zou liever nog even wachten met Kharg Island ;)

Daitaito

Legacy Member
daarnet op gespeeld se. spijtig dat we maar met zen 4 waren.
toch fun gehad met het neerhalen van jets ;)

Ziggy_Maes

Legacy Member
Daitaito zei:
daarnet op gespeeld se. spijtig dat we maar met zen 4 waren.
toch fun gehad met het neerhalen van jets ;)
Heh, Guided Missile blijkt toch niet zo effectief op Tanks :(. GG, tho.

Het is IDD spijtig dat we met zo weinig waren, suggesties om players te lokken zijn altijd welkom!

Daitaito

Legacy Member
Het is IDD spijtig dat we met zo weinig waren, suggesties om players te lokken zijn altijd welkom!

no idea.
geen last had van lag en ping is heel laag. dunno wrom mensen er niet op joine.
meer maps op?

jullie doen dan iets voor de belgen en dan gaan ze nog op een ander :rofl:

j/k :D

anyway kzal er geregeld wel op komen.

t511413

Legacy Member
duurd ff voor dat er meer mensen op komen door auto join

Ziggy_Maes

Legacy Member
Daitaito zei:
no idea.
geen last had van lag en ping is heel laag. dunno wrom mensen er niet op joine.
meer maps op?

jullie doen dan iets voor de belgen en dan gaan ze nog op een ander :rofl:

j/k :D

anyway kzal er geregeld wel op komen.
Haha, guess dat als we er morgen weinig lokken dat we eens alle mappen gaan proberen.

t511413 zei:
duurd ff voor dat er meer mensen op komen door auto join
Hmmm, nog niet veel van gemerkt. Kan het zijn dat de server moet getweaked worden om met quickmatch gevonden te worden?

SiM0

Legacy Member
Morgen kom ik sowieso eens langs. Ben nog altijd opzoek naar een vaste, toffe server waar ik mij kan amuseren. Ben nu ook niet bepaald goed dus als de server vol 'pros' zit, ben ik wel snel weer weg. :D

bartjuuhn

Legacy Member
Laat dan weten wanneer je precies langskomt, kunnen wij ook met 2-4 spelers joinen, zit jer er niet alleen op :)

en pros zijn we een beetje (level 17 - 22), maar we kunnen wel samenspelen laten we gewoon u gewoon bij iemand zitten tegen iemand anders, we moeten trouwen mensen krijgen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan