Als je via windows speelt misschien, maar mac osx haalt het potentiëel van uw hardware enorm naar beneden wat wow betreft. Speel het maar eens via windows en mac en merk het verschil.
Op windows haal ik ook met gemak 60 fps op normal, bij mac osx moet ik dat niet proberen...