Archief - low-poly models in bf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peristaltiek

Legacy Member
bestaat er iets zoals het vervangen van bestaande bf models in low-poly models ofzo? ik heb het dan wel over legale models :)

K3nsh1n

Legacy Member
euh betwijfel ik :S legale models? als ge die vervangt kunde toch een ban krijgen? :confused:

oberon_sedai

Legacy Member
het zou ne mod kunnen zijn he. iedereen gelijk. maar ik betwijfel of dat gaat helpen om de spel speed omhoog te krijgen.

maar tzou een tof idee zijn.

peristaltiek

Legacy Member
bwoah, bij tfc enzo is iedereen ook gelijk hoor :) tzou gewoon al een pak helpen aan mijn framerate...

tk_300

Legacy Member
LoL bij TFC Kunt ge gewoon alles verandere , ne maat van mij heeft zen wapen Weggekregen en alle overbodige Textures verwijderd :p

Epyon

Legacy Member
PB zou het aanpassen van models niet door de vingers zien, gevolg: kick. En als het een mod is zal je er niet mee op gewone BF:V servers kunnen spelen. Vrees dat dit dus geen oplossing is voor hogere framerates en imho vind ik dit maar goed ook. Als je naar het getweak kijkt bij games op de Quake-engines, amai :eek: , daar gaan de gelijke kansen tov niet-tweakers.

oberon_sedai

Legacy Member
alsof er in BF-1942 / BF-V niet getweaked wordt ?

heb al games gezien waar zo goed als geen textures waren, en een zeer lage polycount. afschuwlijk gewoon. (iemand in een bos staat dan op een kale heuvel, nice :angry: )

Epyon

Legacy Member
Tweaken in BF/BF:V is veel moeilijker dan in games gebaseerd op de Quake-engines. Daarom dat ik de mp van die games meestal maar niets vind, mensen met tweaks hebben steeds een voordeel op de 'pure' spelers.
Een ander argument pro tweaks is het verhogen van de framerate, de meesten willen een framerate van 150fps of zo halen, terwijl een game al perfect speelbaar is vanaf 60fps...

sypro9000

Legacy Member
Epyon zei:
Tweaken in BF/BF:V is veel moeilijker dan in games gebaseerd op de Quake-engines. Daarom dat ik de mp van die games meestal maar niets vind, mensen met tweaks hebben steeds een voordeel op de 'pure' spelers.
Een ander argument pro tweaks is het verhogen van de framerate, de meesten willen een framerate van 150fps of zo halen, terwijl een game al perfect speelbaar is vanaf 60fps...

lol als ik ne 1 on 1 speel in ut gebeurd dat zo ... soms dan want er zijn proggies zoals anti tcc die dat tegen werken :p

linkje

oberon_sedai

Legacy Member
Epyon zei:
Tweaken in BF/BF:V is veel moeilijker dan in games gebaseerd op de Quake-engines. Daarom dat ik de mp van die games meestal maar niets vind, mensen met tweaks hebben steeds een voordeel op de 'pure' spelers.
Een ander argument pro tweaks is het verhogen van de framerate, de meesten willen een framerate van 150fps of zo halen, terwijl een game al perfect speelbaar is vanaf 60fps...


Normaal spel.

na 10 sec tweaking :)

begin daar maar tegen he. op een map met alleen landschap ben je zo verloren.

sypro9000

Legacy Member
dit vind ik nee eens fuckt he . de bf engine is zo tja crap . je kan geen mutators toevoegen zoals anti tcc in ut die all je files en configs checkt .

oberon_sedai

Legacy Member
nog eens, daar is in BF NIKS, maar dan ook NIKS veranderd. dat is em het juist.

opgenomen in SP voor het gemak. kan het evengoed doen in MP. Als je wil kom ik naar de TN server en doen we het daar. djezus toch.

oberon_sedai

Legacy Member
Pics zijn aangepast : screens genomen op TN server.

(vergeet niet , indien nodig ff REFRESH te duwen (F5) )

sypro9000

Legacy Member
what the fickfack . heef hier ... :p
ik speel bijna alle games zo dusja gimme ...
nee toch nie ik speel alleen ut zo ik vind dat als je vietnam speelt dat het leuk moet zijn om er naartoe te kijken .

en betreft dat zogezegt onshuldig tweaken :naughty: dat is nog erger dan ne aimbot .

peristaltiek

Legacy Member
if is legaal: gimme. da helpt zeker serieus aan uw fps? tegen 15fps infantery spelen is echt nie doenbaar...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan