Archief - Low FPS + fucked up models

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

slimfit

Legacy Member
Sinds gistren heb ik een heel raar probleem men FPS is max 40 en gemiddeld 30 en gaat soms tot 9 :s en ik heb da pas van gistre, eergistre geen probs of niks :s, tligt nie aan men VGA want ET, ... ect speelt hem nog perfect + mijn gunmodels zijn ineens zeer krom =/ en da zijn de standaard's hier een paar vb's: Klik (kijk naar die bom hoe krom die ineens is =/) , Klik (kijk m4a1 waar die da vasthoud is zo dik geworden + de lader is zo heel raar ma ziet ge juist nie) .

Zou dit dan weer zon domme steam bug zijn ofwa =/ want kan er nie aan uit =/


**EDIT**: ik haal normaal rond de 190 -250 FPS + timerefresh 280FPS en nu maar 29 =/

FrG

Legacy Member
et valt mij op dat die buigingen op beide screens op zelfde plaats lijke alsof et aan u scherm ligt ?

Shyheim

Legacy Member
nee want tligt enkel aan het model van die m4 + model van die bom, verder is er niks 'anders'... geen idee wat het is tho sry :)

Desperadoooo

Legacy Member
Vroeger nog al eens gezien ... prob is normaal easy op te lossen d8 dat het iets met de drivers waren dno anymore , da komt wel goed

Snipe

Legacy Member
ati truform sta aan

ati_npatch 0
ati_subdiv 0
in console
dit beinvloed u fps in elke game zwaar, dus k zou het af zetten aangezien t vaak toch ma lelijk is. ergens in ati control dinges

slimfit

Legacy Member
Hmmm kan zijn , ik heb nu 4.7 catalyst en die gingen redelijk goed ma eum gebruikt iemand de drivers van ASUS voor de 9600XT ?

stealthfish

Legacy Member
jyup gewoon trueform afzetten in uw eigenschappen bij bureau blad rechtklikken bla bla bla en daar gewoon afzetten

slimfit

Legacy Member
Snipe zei:
ati truform sta aan

ati_npatch 0
ati_subdiv 0
in console
dit beinvloed u fps in elke game zwaar, dus k zou het af zetten aangezien t vaak toch ma lelijk is. ergens in ati control dinges

ah merci, da vind ik nu echt raar :s die Trueform had ik al afgezet en ook die ATi_npatch en ATI_subdiv , ma die waren trug standaard :s zeer raar ma merci :niceone:
daar had ik ff nie aan gedacht

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Snipe zei:
ati truform sta aan

ati_npatch 0
ati_subdiv 0
in console
dit beinvloed u fps in elke game zwaar, dus k zou het af zetten aangezien t vaak toch ma lelijk is. ergens in ati control dinges


gelden die commands voor cs: s ook?

Smokey_3800

Legacy Member
FrG zei:
et valt mij op dat die buigingen op beide screens op zelfde plaats lijke alsof et aan u scherm ligt ?
whaa dan zou dat op u scherm er toch tegoei moeten uitzien, niet :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan