slimfit
Legacy Member
Sinds gistren heb ik een heel raar probleem men FPS is max 40 en gemiddeld 30 en gaat soms tot 9
en ik heb da pas van gistre, eergistre geen probs of niks
, tligt nie aan men VGA want ET, ... ect speelt hem nog perfect + mijn gunmodels zijn ineens zeer krom =/ en da zijn de standaard's hier een paar vb's: Klik (kijk naar die bom hoe krom die ineens is =/) , Klik (kijk m4a1 waar die da vasthoud is zo dik geworden + de lader is zo heel raar ma ziet ge juist nie) .
Zou dit dan weer zon domme steam bug zijn ofwa =/ want kan er nie aan uit =/
**EDIT**: ik haal normaal rond de 190 -250 FPS + timerefresh 280FPS en nu maar 29 =/
en ik heb da pas van gistre, eergistre geen probs of niks
, tligt nie aan men VGA want ET, ... ect speelt hem nog perfect + mijn gunmodels zijn ineens zeer krom =/ en da zijn de standaard's hier een paar vb's: Klik (kijk naar die bom hoe krom die ineens is =/) , Klik (kijk m4a1 waar die da vasthoud is zo dik geworden + de lader is zo heel raar ma ziet ge juist nie) .Zou dit dan weer zon domme steam bug zijn ofwa =/ want kan er nie aan uit =/
**EDIT**: ik haal normaal rond de 190 -250 FPS + timerefresh 280FPS en nu maar 29 =/


