Archief - LOD errors in UT2004 (ATi M. Radeon 9700)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morph

Legacy Member
Jow,

Ik heb bij UT2004 zo van die rare LOD errors lijken het wel, ik zie van die foute driehoeken in de grond etc.
Enkel in de wereld worden fouten gemaakt, de rest van het spel wordt correct gerendered.

Heeft iemand nog problemen hiermee? Zijn het de ATi-drivers? Ik heb een Mobility Radeon 9700 met 64 MB Ram.

Davion

Legacy Member
idd, ram die te warm loopt, wat terugclocken kan helpen...

Mono

Legacy Member
Physixius zei:
had tracker C nie ongeveer 't zelfde probleem vroeger ????

'k zou het ies aan hem vragen morph

ewel, ik dacht dat die nieuwe koeling op zen kaart had gestoke en dan wasda opgelost ( je pense :p )

Lag

Legacy Member
khem da ook gehad me mijn laptop me mobility radeon... nooit opgelost :)
misschien gewoon eens laatste drivers installeren (via windows update prolly omdat catalyst drivers ni voor mobility radeons geschikt zijn)

Morph

Legacy Member
Ja, k heb de kloksnelheden al bijgewerkt, maar dat doet niks af. Er is niks aan te doen vrees ik. Ik heb de Omega Drivers 4.8, dast laatste da er is. Dus maar wachten tot de M Radeons beter ondersteund worden...

Tracker C

Legacy Member
@ fizzy & mono: ja idd, had zo'n probleem.
Bij mij draaide die fan niemmer rond en daardoor werd die radeon te warm waardoor die begon te flippen en overal driehoeken tekende...

nieuwe koeling erop en alles is trug in orde!

Morph

Legacy Member
Ja ma ne Mobility Radeon heeft geen fan op de kaart e, enkel een fan voor het geheel. Ik werk immers met een Centrino. Of ben ik verkeerd? De algemene fan bolt heel goed. En als ik gewoon werk hoor ik ook geen enkele fan draaien. Die moet dan niet werken.

Morph

Legacy Member
Trouwens, als ik een niet DirectX 9 spel speel, zoals Unreal Tournament, mag ik de kwaliteit zo hoog mogelijk zetten als ik wil, het spel bolt zonder enige fout...

Morph

Legacy Member
Ja, ik heb dus wat opgezocht, en inderdaad, er zit geen fan op de Radeon zelf, enkel een heat spreader. Dit verklaart het probleem dus en er zal niks aan te doen zijn denk ik. Niet dat ik echt game, maar ik wou het gewoon es testen :)

Jason

Legacy Member
kheb een Ati M. Radeon 9600

geen enkel probleem mee gehad zu
ma dien coolpad die starflam zei zou wel eens handig kunnen zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan