Archief - locomotion : de demo is er !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wisco

Legacy Member
Kill0rBee zei:
en wa houd da spel in ???


"Your goal is to build and operate a transport network by linking passengers and cargo to their destinations. A timeframe of one hundred years is covered (1900-2000) with the specific vehicle types, buildings, industries, and background music."

EryciusPuteanus

Legacy Member
kben 'm aan 't uploaden atm, binnen een uurke zal ie wel lokaal staan

Jarexx

Legacy Member
=(uFo)=KaMiKaSe zei:
Beetje zoals Railroad tycoon dus ?

Ja is bijna een remake ervan :)

Wel stom dat je in demo maar 10min kan spelen iemand een idee hoe je dat kan omzeilen?

YuRiPa

Legacy Member
=(uFo)=KaMiKaSe zei:
Beetje zoals Railroad tycoon dus ?

Yup, maar dan met alle transportmogelijkheden.. Kent ge Transport Tycoon?? Locomotion is eigenlijk het vervolg op Transport Tycoon, een van mn all time fave games.. (nostalgie komt weer boven:D):unsure:

wisco

Legacy Member
Jarexx zei:
Ja is bijna een remake ervan :)

Wel stom dat je in demo maar 10min kan spelen iemand een idee hoe je dat kan omzeilen?

10min? ik kan het langer spelen. 20 tot 30min op zijn minst. is natuurlijk nog niet vet . ik ga het in ieder geval niet kopen. ik heb transport tycoon deluxe en dat is eigenlijk nog beter ;)

Vraeck

Legacy Member
ongelofelijk dat zo een achterhaalde crap in het jaar 2004 nog verkocht (en gekocht)wordt. Goe bezig Atari... eerst de driver 3 teleurstelling, nu dit stukske prehistorie

wisco

Legacy Member
Vraeck zei:
ongelofelijk dat zo een achterhaalde crap in het jaar 2004 nog verkocht (en gekocht)wordt. Goe bezig Atari... eerst de driver 3 teleurstelling, nu dit stukske prehistorie

loool :)

het gaat hem toch wel voornamelijk om de gameplay. de grafix zijn natuurlijk niet top maar dat is bij dit soort games nooit geweest .

in mijne tijd waren dat alleen maar van dat soort 'mooie' spellen :) zolang de gameplay goed ziet speel ik dat nog graag

DOOM vond ik vroeger grafisch geweldig. nu zou niemand er nog naar omzien

EryciusPuteanus

Legacy Member
wisco zei:
10min? ik kan het langer spelen. 20 tot 30min op zijn minst. is natuurlijk nog niet vet . ik ga het in ieder geval niet kopen. ik heb transport tycoon deluxe en dat is eigenlijk nog beter ;)
Eigenlijk is 't een jaar gametijd dat ge kunt spelen. ALs ge 't op pauze zet kunde eeuwen lang spelen, allee, echt spelen natuurlijk ni, want er gebeurt niks als ge 't op pauze zet.

En voor diegenen die het nog ni gezien hadden: https://www.beyondgaming.be :applause:

EryciusPuteanus

Legacy Member
Vraeck zei:
ongelofelijk dat zo een achterhaalde crap in het jaar 2004 nog verkocht (en gekocht)wordt. Goe bezig Atari... eerst de driver 3 teleurstelling, nu dit stukske prehistorie
Ik denk dat we een winnaar hebben voor de Wisselbeker Voor De Meest Onzinnige Reply Van De Maand :ironic:

SnIPaH

Legacy Member
EryciusPuteanus zei:
Ik denk dat we een winnaar hebben voor de Wisselbeker Voor De Meest Onzinnige Reply Van De Maand :ironic:

Word.

Kijk maar naar de Worms games, ik speel veel liever de "prehistorische" versie..

EryciusPuteanus

Legacy Member
YuRiPa zei:
Yup, maar dan met alle transportmogelijkheden.. Kent ge Transport Tycoon?? Locomotion is eigenlijk het vervolg op Transport Tycoon, een van mn all time fave games.. (nostalgie komt weer boven:D):unsure:
Grote verschil is dat ge geen onderhoud meer kunt/moet doen aan uw voertuigen, en den engine natuurlijk. 't game ziet er trouwens vreselijk verslavend uit :p :applause:

Slaanesh

Legacy Member
Welke *verbeteringen* zijn er eigenlijk tov TTD? Vind er geen. Graphics zijn hetzelfde of toch zeker niet beter, gameplay hetzelfde, bouw-interface slechter dan TTD imo, minder voertuigen en mogelijkheden (vb gn advertisement campaigns, 1-year monopolies, etc).
Zie gewoon niet in waarom ik dit zou spelen en niet TTD. Ondanks dat ziet Locomotion er toch wel duizend keer beter uit dan die Transport Giant shit.

Darconix

Legacy Member
K heb het vandaag gekocht vo 20€ in de gamemania. Nooit Transport tycoon gespeeld, dus kan weinig vgl'en. Lelijke graphics zijn een feit, dezelfde mappen die steeds weer keren met telkens andere opdrachten,... maar toch verslavend. Enfin vo 20€ kunt ge weinig missen é.

Vraeck

Legacy Member
't lijkt wel alsof chris sawyer contractueel verplicht was om voor atari 3 games te maken, en dat hij na RT1 & 2 nog snel deze rommel afleverde om van z'n verplichtingen af te zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan