Archief - Livestreaming for charity (water)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thelordofpee

Legacy Member
Hello there and welcome to the confectioneries!

We are two guys who love gaming. Gaming is something that is in nearly everyones lives and that many people can't think of it not being there, in their lives. We really enjoy gaming and are able to do this as much as we want. Sadly, this doesn't count for all people. There are people who never heard of videogames and are too busy to be bothered to. To busy finding food, water, a house,... Too busy surviving. What we do in these games is fiction, not-real. If our character doesn't drink for a few days or he doesn't wash himself, we don't care. We can't feel it. But in real life there are people who feel it everyday.

Those people are the people we try to help. We try to help them with doing what we are good at. We game and commentate and that way we try to earn money so we can help those people and maybe one day, the people we've helped will be able to game and watch our video's too! Please, give some of your money and help out many people. We really appreciate it. And the world does too.

Our livestreaming channel: ShinyConfectioneries

Our YouTube-channel:
ShinyConfectioneries's Channel - YouTube

Met andere woorden, ik besloot om te gaan livestreamen voor charity. Mensen kunnen doneren via de link hieronder en het geld gaat rechtsreeks naar charitywater, een organisatie die mensen toelaat om een pagina op te starten waar een gedoneerd kan worden en dat geld gaat 100% naar de landen waar het nodig is. Als het bereikte doel bereikt is worden er na een paar maanden wanneer het geld is besteed foto's gestuurd van wat er nu precies is gedaan met het geld. De datums wanneer er wordt gelivestreamd worden later nog vrijgegeven.

Pagina met informatie en mogelijkheid om te doneren.

thelordofpee

Legacy Member
Nee, niet echt een rage, het is gewoon omdat het feestdagen waren en daarom deden velen dat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan