Archief - live account recovery

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fred_legolas

Legacy Member
yo,
ik heb in juli mijn live abonnement opgezegd omdat mijn jaar voorbij was en ik toch nie veel tijd meer had toen. Maar nu zou ik opnieuw een jaar live willen. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om gewoon mijn account te herstellen en dus gewoon weer 60 euro te betalen via mijn visa kaart zonder een nieuw starter kit te moeten kopen en een nieuwe subscription code enzo nodig te hebben, want een communicator heb ik toch al.

thx

nemmo

Legacy Member
€ 60 betalen is eigenlijk vrij dom want je kan bij bol.com [verzending €2] al een starterkit + mechassault [volledig] krijgen voor een € 28 ongeveer.
Misschien kan je dat dan gebruiken als je de recovery aan het doen bent..

count3rkill3r

Legacy Member
nemmo zei:
€ 60 betalen is eigenlijk vrij dom want je kan bij bol.com [verzending €2] al een starterkit + mechassault [volledig] krijgen voor een € 28 ongeveer.
Misschien kan je dat dan gebruiken als je de recovery aan het doen bent..


huh is da dan geen 60 euro da ge per jaar moet betalen?
ik heb mijn xboxlive ook gewoon teniet laten gaan door na een jaar ni meer te betalen dus als ik terug xboxl wil is da 28 euro ofwat?
voor 1 jaar?

Qualvis

Legacy Member
nemmo zei:
€ 60 betalen is eigenlijk vrij dom want je kan bij bol.com [verzending €2] al een starterkit + mechassault [volledig] krijgen voor een € 28 ongeveer.
Misschien kan je dat dan gebruiken als je de recovery aan het doen bent..


uhm, kunde gij een rechtstreekse link daarnaar geven? want op de site vind ik da percies nie. En da is wel te mooi om te laten liggen natuurlijk (als t waar is)

bogy

Legacy Member
bastos zei:
Niet leverbaar
[font=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Engelse versie
Releasedatum: 15.05.2003
EAN: 0805529330207
[/font]


-> 15/05/03 ... da's al meer dan een jaar geleden, da komt niet meer terug uit zenne, da's puur om volk te lokken (verdoken reclame)

nemmo

Legacy Member
Nu momenteel zo te merken wel maar ik heb deze wel besteld en gekregen een maand ofzo geleden..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan