fred_legolas
Legacy Member
yo,
ik heb in juli mijn live abonnement opgezegd omdat mijn jaar voorbij was en ik toch nie veel tijd meer had toen. Maar nu zou ik opnieuw een jaar live willen. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om gewoon mijn account te herstellen en dus gewoon weer 60 euro te betalen via mijn visa kaart zonder een nieuw starter kit te moeten kopen en een nieuwe subscription code enzo nodig te hebben, want een communicator heb ik toch al.
thx
ik heb in juli mijn live abonnement opgezegd omdat mijn jaar voorbij was en ik toch nie veel tijd meer had toen. Maar nu zou ik opnieuw een jaar live willen. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om gewoon mijn account te herstellen en dus gewoon weer 60 euro te betalen via mijn visa kaart zonder een nieuw starter kit te moeten kopen en een nieuwe subscription code enzo nodig te hebben, want een communicator heb ik toch al.
thx