sluysen
Legacy Member
Is er hier ondertussen al iets van gekomen? Ik weet dat blizz vroeger zei dat ze een gingen maken..
Ik begin het serieus op m'n heupen te krijgen van al de miserie met windows. Ook wetende dat eederwelke pc vlotter draait met linux op..
Dus zijn er mensen die werken met linux en daarop kunnen wow'en?
Ik begin het serieus op m'n heupen te krijgen van al de miserie met windows. Ook wetende dat eederwelke pc vlotter draait met linux op..
Dus zijn er mensen die werken met linux en daarop kunnen wow'en?


