Archief - Lineage 2, onaangename melding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MarsH

Legacy Member
Hey, ik weet dat je er niet veel aan hebt maar is er iemand die ook maar iets kan afleiden uit deze foutmelding? Hij begint aardig tegen te steken, L2 draait effe maar dan -->


General protection fault!

History: FArray::Realloc <- 0*24 <- WM_PAINT <- NCVirtualWndMain::DispatchWndMsg <- NConsoleWnd::ConsolePostRender <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

DaMasta

Legacy Member
Das u videokaart denk ik.
Drivers updaten of herinstallen?

Huplahoi

Legacy Member
jep eens uninstalllen lineage2 en dan drivers updaten en dan opnieuw installeren en het spel updaten zo het moeten verhelpen en anders in spel de gfx detail niet zo hoog zetten

ravoc

Legacy Member
Denk niet dat het je videocard is...
Lijkt mij eerder een memory probleemke. Misschien wat RAM bijsteken of je virtual memory verhogen.

MarsH

Legacy Member
kheb net een nieuw mobo en tis sindsdien, denk ook dat het iets met geheugen is maar kheb nogtans 3 latjes v 256 mb

virtual memory verhogen weetek wel ni hoe te doen :/

-Helld0g-

Legacy Member
is u geheugen allemaal van zelfde snelheid en merk?

run es memorytester...

awesome

Legacy Member
err virtueel geheugen => Configuratiescherm -> systeem -> geavanceerd -> instellingen voor prestaties -> bij virtueel : wijzigen =)

mightybunny

Legacy Member
Kan u moederbord wel 3 latjes aan?
Op mijn moederbord als ik er 3 latjes insteek dan gaat hij op een andere FSB draaien enzo omdat het systeem anders niet stabiel is.
Heb je directX9.0b geinstalleerd?

VenQWish

Legacy Member
Klinkt mij toch als een ram fout, ik heb knal hetzelfde voorgehad, mijn ram liet het dan ook wel meermaals afweten. Zijn u drie lattekes allemaal hetzelfde? (pc3200 of whatever, meer info zou handig zijn)

MarsH

Legacy Member
kheb momenteel nu es 2 dezelfde latjes gestoken v apacer 2x 256mb
pc3200, 400ddr dus

euhm kheb plaats voor drie, ja kheb directx 9 installed.

maar der is iets raar, in bios hebbek speed op auto gezet, dan zet em da op 333 wat dus ni just is, maar dan crasht ie gewoon
alsek op 400 zet ,By PSD is da gelovek ,dan doet hij er nog een paar blauwtjes bovenop.

denk ook dat het iets met geheugen te maken heeft, want heb ook al paar keer geformat (I know) en krijgek soms bij install al blue screen wat dus zeker ni softwarematig kan zijn. ma gebeurt wel ni altijd

Miche

Legacy Member
you need better hardware :) minder prutsen met dingen waar ge niet zo veel van afweet. Mij lijkt het ook een memoryproblem, kzou zegge, steek dezelfde latjes erin (denk daje minstens 512 mbram nodig hebt voor lineage, maar 512 ddr zou wel beter zijn..) en zet dan uw biossettings weer eens normaal.. kben er al ni zo voor om te prutsen in bios

wa zijn uw andere specs?

MarsH

Legacy Member
da is 512 DDR atm eh maat, en geloof me, zo weinig weet ik er heus niet v af :)

rest v specs doen niveel toe ma bon
AMD 3000+ XP 333fsb
Geforce 5900FX
768 DDR ram aan 400 (apacer)
audigy soundkaartje
en voor volledig te zijn een 19" TFT schermpje

veel betere HW kannek me zelf moeilijk voorstellen :wtf:

het probleem zit er em juist in dat de default settings voor geen meter lopen

MarsH

Legacy Member
kheb het dus gevonden
tis een bios setting (zoals ik al vreesde), als ik alles op default zet draait ie goed
MAAR ! dat is totaal underclocked als ik het zo mag zeggen.
hij draait dan namelijk op 13x 100 = 1300 mzh ://
en da zou 166 moeten worden maar als ik die verzet krijg ik blauwtjes

een logische verklaring kan ik totaal ni vinden, iemand anders mss die een mogelijke oorzaak weet?

Archangelus

Legacy Member
Voor zo'n dingen kunt ge misschien beter eens opt HW forum horen?

Darkwing Duck

Legacy Member
ik heb die error ook constant, ik had eerst een gf3 64mb nadak me nen r9800pro had gekocht en zelfs na format constant die error :confused:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan