Archief - Legale games op 2de pc?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrotman

Legacy Member
Als ik "later" binnen 3 of 4 jaar een eigen pc heb.. En ik wil Call of Duty, RTCW en ET installeren op mijn eigen pc, eigen internet (eigen ip dan ook zeker?)
En als ik dan dezelfde CD key gebruik als op deze pc waar ik nu op zit... Word mijn CD Key dan geblokkeerd ofzo?

m4rt1n0

Legacy Member
kort en bondig, neen

hoewel ik niet denk dat ge binnen 3-4 jaar nog steeds die spellen zult spelen

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Zolang ge niemer op die oude pc speelt, kunt ge de keys blijven gebruiken. Maar met 2 pc's en zelfde key op internet = no go...

ElGargamel

Legacy Member
idd, geen probleem
maar zoals Martino reeds zei
als je binnen 4 jaar nog rtcw en CoD speelt... ;)

Dripke

Legacy Member
Tetris blijft boeiend:D.
Maja, das nie online.
Maar als ge u games verwijderd op wree oude pc geen problemen meer.

Alexis

Legacy Member
en cs dan ??? dat gaat nu toch ook al lang mee. waarom zou cod nu niet kunnen. ok er zullen geen servers meer zijn maar als je met je chil-dudes effe doet dan gaat dat toch ?

Pele

Legacy Member
CoD zal er niet zijn in 4 jaar omdat cs origineel was en tot nog toe onovertroffen in zen genre en omdat CoD zonder moeite vervangen zal worden door een opvolger of concurrent

tis nu eenmaal ni zon goe spel qua mp

Holy Paladin

Legacy Member
Pele zei:
CoD zal er niet zijn in 4 jaar omdat cs origineel was en tot nog toe onovertroffen in zen genre en omdat CoD zonder moeite vervangen zal worden door een opvolger of concurrent

tis nu eenmaal ni zon goe spel qua mp
als ge dat op et cod forum zegt... :D
die manne zijn zotter as die van cs :eek:

Carrotman

Legacy Member
Ok thx, ik ga dus inderdaad, als ik eigen pc heb, die games niet meer spelen op deze (1ste) pc... :) mjah, ik zie wel :D
CoD zal mss binne 4 jaar dood zijn of half dood dusja :p

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Pele zei:
CoD zal er niet zijn in 4 jaar omdat cs origineel was en tot nog toe onovertroffen in zen genre en omdat CoD zonder moeite vervangen zal worden door een opvolger of concurrent

tis nu eenmaal ni zon goe spel qua mp

CS is er nu nog vooral omdat ge geen megapc nodig hebt om het te kunnen spelen. Qua originaliteit zijn er al veel betere games dan CS, maar daarvoor edde betere pc nodig, en dat is dus nen drempel voor veel spelers.

En CoD rules in mp (in zijn genre). Das mijn mening, just gelijk gij zegt da cod suckt in mp :p

DieterDHoker

Legacy Member
Pee zei:

wel als je een belgische tetrinet-server zoekt,
ik ben toevallig admin en programmuer van de tetrinet server TSRV.COM, (website = www.tsrv.com)

Tetrinet = online tetris, met 6 spelers tegelijk, waarmee je in IRC-style ook nog eens kunt chatten. En om het intrssant te maken zijn er "special blocks" die je tactisch voor en tegen anderen kunt gebruiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan