Archief - League forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoe actief is je league forum?


  • Totaal aantal stemmers
    49
  • Opiniepeiling gesloten.

gertjanos

Legacy Member
vraagje, hoe gaat het er aan toe in jullie league forum? Mijne (IV.1) is redelijk actief, met prono's, beste team van elke week en nog meer. Als je zin hebt, moet je maar es komen spammen daar ;) .

SIO

Legacy Member
in IVe was da actief, waar ik nu zit nimeer want de enige 2actievelingen naast mij van vorig seizoen zijn weg (gepromoveerd en gedegradeerd) :sad:

Boris Barowski

Legacy Member
valt wel mee, bespreking van elkaars opstelling etc

B.

Nookiedog

Legacy Member
bij mij valt mee :) vorige seizoenen in 5e nix, nu in 6e wel :) hopelijk volgend seizoen weer wel in 5e, is wel leuk

GreywolF

Legacy Member
bij mij niets van activiteit op da forum, wel jammer vind ik, hopelijk volgend jaar beter als ik in VIIde zit

ik heb daar 2 topics gestart maar der is maar 1 iemand die daarop heeft gereageerd.

Ether

Legacy Member
Zo goed als nix, af en toe een topic, kheb geprobeerd er wa leven in te blazen, nie gelukt, nu ja :)

Volgende keer beter e :)

Krosser

Legacy Member
Hehe Wowen rules :)
Op da van mij zowa gemiddeld, wordt wel regelmatig wa gezeverd over vanalles en nog wa :)

Re@V0r

Legacy Member
kheb da eindelijk in gang gekregen da forum bij ons
int begin werd er daar nix gezegd dus heb k iedereen ne keer e berichtje gestuurd en wa topics gestart en sindsdien zijn we daar toch al met 4 :P

Close_Up

Legacy Member
ik heb in mijn league forum al 20 topics gemaakt, mja kzit daar alleen dus, de rest komt er nooit.

killgore

Legacy Member
same hier, ik heb al enkele threads gemaakt, geen kat komt daar :(

Timmie

Legacy Member
Bij mij zet iedereen soms postje, behalve die waal, maar die is volgend seizoen toch weg. Is veel fijner als ge uw tegenstanders kent.

perre

Legacy Member
Ja, gertjanos, met wowen kuntge van geluk spreken, amai :)

bij ons af en toe iets. als ik ne prono opstart krijg ik wel wa respons normaal, maar nooit van iedereen en als ik niks doe gebeurt er ook niet echt veel.

Ik weet nog dak in men eerste seizoen in 5de bij Confused zat, dat waren nog es tijden dat :).

gertjanos

Legacy Member
perre zei:
Ja, gertjanos, met wowen kuntge van geluk spreken, amai :)

bij ons af en toe iets. als ik ne prono opstart krijg ik wel wa respons normaal, maar nooit van iedereen en als ik niks doe gebeurt er ook niet echt veel.

Ik weet nog dak in men eerste seizoen in 5de bij Confused zat, dat waren nog es tijden dat :).

wowen is idd ne gek op da vlak. Zijn laatste "voorbeschouwing" is echt nen te gekke tekst, en zo heeft die der wel al enkele gemaakt. Nu gaat er een topic over M_schumacher, niet de F1 rijder, maar het klein kind van in de 30 die vroeger de fora's verziekte. Ohja ge moet maar es kome kijke :)

Ether

Legacy Member
Man man, die wowen, die kerel is nie te schatten? :p


nog erger of mijn topics hier ;)

perre

Legacy Member
gertjanos zei:
wowen is idd ne gek op da vlak. Zijn laatste "voorbeschouwing" is echt nen te gekke tekst, en zo heeft die der wel al enkele gemaakt. Nu gaat er een topic over M_schumacher, niet de F1 rijder, maar het klein kind van in de 30 die vroeger de fora's verziekte. Ohja ge moet maar es kome kijke :)

i know, ik volg jullie league forum nog altijd, enkel en alleen al voor zijn prono's :)

Fighting Hobbit

Legacy Member
Ik kom daar wel, ma derest komt daar gewoon ni, khoop dat in 7de ewa veranderd zenne...

FeNiX4LiFe

Legacy Member
gwn wat topics bij ons van prono tot wedstrijdbespreking achteraf enzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan