Bruleetn
Legacy Member
Beste,
Bij het joinen van een CSS server krijg ik na enkele seconden opeens lagg wat volgt in Lost Connection... Soms heb ik dit enkele dagen na elkaar en dan kan het zijn dat ik weer enkele dagen perfect kan spelen met ping 20.
Uiteraard al geprobeerd met/zonder firewall, Internet reset, Pc reboot,... helaas zonder oplossing.
Hopelijk is dit probleem snel op te lossen
Mvg Bruleetn.
Bij het joinen van een CSS server krijg ik na enkele seconden opeens lagg wat volgt in Lost Connection... Soms heb ik dit enkele dagen na elkaar en dan kan het zijn dat ik weer enkele dagen perfect kan spelen met ping 20.
Uiteraard al geprobeerd met/zonder firewall, Internet reset, Pc reboot,... helaas zonder oplossing.
Hopelijk is dit probleem snel op te lossen

Mvg Bruleetn.
