Archief - Lag in cs.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MaDDie

Legacy Member
Mijn internet gaat zeer snel , zoals het ook moet.
Maar in cs ben ik nu een lagger.
Ik heb vandaag mijn pc geformat. alles nieuw , ook nieuwste graka drivers.
Normaal heb ik altyd deftige frames 100 , nu maar 60 en ja , fps_max staat op 100 :p .
maar dit is bijzaak.
weet iemand wrm ik zou kunnen laggen ?
ik heb geen idee.

mvg
MaDDie

Fraggie

Legacy Member
is het niet gewoon het gevoel dat je krijgt omdat je op 60fps speelt?
check faq ivm fps
(ma normaal heb je nooit lag e?)

MaDDie

Legacy Member
normaal heb ik nooit lag.
mijn ping is altyd 20 tot max 40 op normale servers.
nu heb ik 80-150 aan ping.
dit is echt niet aangenaam.
zou het iets temaken hebben met het formatten van vaandaag ?

Blue-Bora

Legacy Member
Ik wou da ik wist wat het was om 60 FPS te hebben.

Ik speel hier nog met een

PIII 933
3D Prophet MX II
256Ram

Ni moeilijk da ik gene enkele kill meer maak :) Tegen da ik de vijand zie hebben ze mij al gekilled :)

Fraggie

Legacy Member
config instellingen over genomen van de vorige keer of nieuw config?
& geen drivers vergeten? :unsure:

MaDDie

Legacy Member
Fraggie zei:
config instellingen over genomen van de vorige keer of nieuw config?
& geen drivers vergeten? :unsure:

ja ik heb config overgenome en autoexec ook is dit slecht mss ?
en er staan geen progs op deachtergrond te draaien , net geformat :p

deathsythe

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Ik wou da ik wist wat het was om 60 FPS te hebben.

Ik speel hier nog met een

PIII 933
3D Prophet MX II
256Ram

Ni moeilijk da ik gene enkele kill meer maak :) Tegen da ik de vijand zie hebben ze mij al gekilled :)

ik heb PIII met 900mHz en ik heb meestal 60-50 fps met een GeForce 2.0

Fraggie

Legacy Member
MaDDie zei:
ja ik heb config overgenome en autoexec ook is dit slecht mss ?
en er staan geen progs op deachtergrond te draaien , net geformat :p
nee nee, tkon zijn dat je 'vergat' je rates in te stellen
ma check toch maar es je rate of die nie lager dan 9999 is

MaDDie

Legacy Member
xytro zei:
staat v-sync af ?
vsync staat af.
kheb cs reinstalled .
lag is veel minder.
50 ping.
nu ga ik mijn skins etc er in slepe .
dan zal ik zien of ik nog probs heb.

MaDDie

Legacy Member
damn kheb nog altyd lag.
op een moment zelf 300 ping.
niet normaal :(

pr0ceed

Legacy Member
MaDDie zei:
damn kheb nog altyd lag.
op een moment zelf 300 ping.
niet normaal :(

https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/help-internetconnectie-valt-weg-met-cs.255793

-> ik zou de kwaliteit van je lijn alvast eens nazien (helpdesk van je provider)

probeer anders eens andere rates:

- rate 20000; cl_updaterate 30; cl_cmdrate 30; ex_interp 0
- rate 20000; cl_updaterate 101; cl_cmdrate 101; ex_interp 0
- rate 15000; cl_updaterate 81; cl_cmdrate 81; ex_interp 0

zoek op het net ook eens naar enkele rates

One-t|M@[hINe

Legacy Member
lag in cs is gelijk een vrouw met maandstonden

=> realiteit

slimfit

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
lag in cs is gelijk een vrouw met maandstonden

=> realiteit
:rofl: strijk zalig :) ik heb de laatste tijd veel choke en loss anders nooit , cs = gwn fucked up
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan