Archief - lag ? hoge ping ? help me please

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

URL15

Legacy Member
heloo guy's

heb onlangs bf3 gekocht en aangezien jullie blijkbaar allemaal gamen op multiplayer bf 3 heb ik een vraagje, heb eerst nieuwe laptop gekocht zwaar genoeg voor bf 3 alle loopt perfect als ik het speel 1 enkel probleem en dat is dat ik online veel lag heb of schokkende beelden zoals bij het lopen sta ik plots verder of tijdens het schieten gaat plots men wapen even weg ook bij mijn deploy plek duurt het soms enkele seconden tegen ik mijn wapen zie maar kan wel al afvuren.

ligt dit aan mlen internet die draadloos is of aan eender wat kan iemand aub helpen !!!

zou leuk zijn eens te gamen zoals vroeger op bf2 en hoger op te gerakense

HOPLON

Legacy Member
URL15 zei:
heloo guy's

heb onlangs bf3 gekocht en aangezien jullie blijkbaar allemaal gamen op multiplayer bf 3 heb ik een vraagje, heb eerst nieuwe laptop gekocht zwaar genoeg voor bf 3 alle loopt perfect als ik het speel 1 enkel probleem en dat is dat ik online veel lag heb of schokkende beelden zoals bij het lopen sta ik plots verder of tijdens het schieten gaat plots men wapen even weg ook bij mijn deploy plek duurt het soms enkele seconden tegen ik mijn wapen zie maar kan wel al afvuren.

ligt dit aan mlen internet die draadloos is of aan eender wat kan iemand aub helpen !!!

zou leuk zijn eens te gamen zoals vroeger op bf2 en hoger op te gerakense

Draadloos = meestal miserie bij online gamen.

Ik had ook draadloos op m'n pc maar heb nu noodgedwongen een ethernet kabel in m'n pc moeten steken.

Het hoeft geen groot probleem te zijn. Ik woon in een appartement en wanneer ik game steek ik mijn kabel (20m lang :) ) in de pc en als ik gedaan heb ruim ik de kabel netjes op ...

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Ge hebt zo'n toestellekes die ge in de pries kunt steken. En dan hebde enkel nen kabel nodig van de pries tot uw pc (naam ff kwijt).

Zo kan ik ook "wireless" blijven spele zonder nen kabel door de ganse living te leggen.
Ik heb soms wel wa last van "rubber banding" maar al bij al valt da goe mee

HOPLON

Legacy Member
ChfZ | Hanky zei:
Ge hebt zo'n toestellekes die ge in de pries kunt steken. En dan hebde enkel nen kabel nodig van de pries tot uw pc (naam ff kwijt).

Zo kan ik ook "wireless" blijven spele zonder nen kabel door de ganse living te leggen.
Ik heb soms wel wa last van "rubber banding" maar al bij al valt da goe mee

Nja is ook een optie. Powerline heet dat normaal :)

Maar die "kabel door de ganse living" is ook niet permanent he. Bij mij ligt die gewoon achter de tv (telenet router hangt daar) en als ik game haal ik die daar vanachter tot ik klaar ben met gamen ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan