-=BYE=-RiptoR
Legacy Member
Iemand deze game al gespeeld? Demo werd onlangs uitgegeven, en full zou ook al in de winkel moeten liggen.
Site : Kult - Heretic Kingdoms
Kheb zelf de demo al paar keer doorlopen (verschillende karaktereigenschappen uitgeprobeert enzo), en kmoet zeggen dat het spel naar meer smaakt.
° De gameplay is goed uitgewerkt en de bediening is intuitief
° Het gebruik van 2 parallelle werelden (gewone wereld en droomwereld) geeft het spel een uniek gevoel. Je kan vrij "reizen" tussen de 2 werelden, en dit kan handig zijn om sommige puzzels op te lossen. Een simpele druk op een knop volstaat om naar de droomwereld te gaan of te verlaten. Sommige wezens bestaan enkel in de gewone wereld, en andere dan weer enkel in de droomwereld.
Een voorbeeldje, in de demo kom je een gesloten kist tegen. Na met een npc gepraat te hebben, kom je te weten dat de kist gesloten gehouden wordt door een slot in de droomwereld. Je kan de kist dus enkel openen door naar de droomwereld te gaan en het slot te vernietigen.
° Je kan je karakter redelijk uitgebreid customizen met attunments (soort skills) en items, en het systeem om die attunments te verkrijgen is ook wel cool uitgewerkt
° Het verhaal mag er wezen, toch hetgeen er in de demo aan bod komt
° De graphics vallen best te pruimen, alhoewel sommigen misschien de achtergronden en omgevingen lelijk gaan vinden (3d karakters op 2d omgeving). Soms lopen de karakters ook door banken enzo, wat het geheel een onafgewerkte indruk kan geven.
° Hier en daar wel al een bugske tegengekomen, maar niets dat de pret echt kan bederven.
Het spel deed me wat denken aan Sacred, maar dan met veel vloeiendere animaties en niet zo schokkerig als in Sacred. Ook de besturing is stukken beter uitgewerkt.
Zijn er nog anderen die de demo/full al speelden? En wat denken jullie ervan?
Ikzelf ga het spel zeker aanschaffen. :applause:
Site : Kult - Heretic Kingdoms
Kheb zelf de demo al paar keer doorlopen (verschillende karaktereigenschappen uitgeprobeert enzo), en kmoet zeggen dat het spel naar meer smaakt.
° De gameplay is goed uitgewerkt en de bediening is intuitief
° Het gebruik van 2 parallelle werelden (gewone wereld en droomwereld) geeft het spel een uniek gevoel. Je kan vrij "reizen" tussen de 2 werelden, en dit kan handig zijn om sommige puzzels op te lossen. Een simpele druk op een knop volstaat om naar de droomwereld te gaan of te verlaten. Sommige wezens bestaan enkel in de gewone wereld, en andere dan weer enkel in de droomwereld.
Een voorbeeldje, in de demo kom je een gesloten kist tegen. Na met een npc gepraat te hebben, kom je te weten dat de kist gesloten gehouden wordt door een slot in de droomwereld. Je kan de kist dus enkel openen door naar de droomwereld te gaan en het slot te vernietigen.
° Je kan je karakter redelijk uitgebreid customizen met attunments (soort skills) en items, en het systeem om die attunments te verkrijgen is ook wel cool uitgewerkt
° Het verhaal mag er wezen, toch hetgeen er in de demo aan bod komt
° De graphics vallen best te pruimen, alhoewel sommigen misschien de achtergronden en omgevingen lelijk gaan vinden (3d karakters op 2d omgeving). Soms lopen de karakters ook door banken enzo, wat het geheel een onafgewerkte indruk kan geven.
° Hier en daar wel al een bugske tegengekomen, maar niets dat de pret echt kan bederven.
Het spel deed me wat denken aan Sacred, maar dan met veel vloeiendere animaties en niet zo schokkerig als in Sacred. Ook de besturing is stukken beter uitgewerkt.
Zijn er nog anderen die de demo/full al speelden? En wat denken jullie ervan?
Ikzelf ga het spel zeker aanschaffen. :applause:
)
) verminderen je bloodpoints die je maximale Health bepalen. Om je bloodpoints te restoren moet je uitrusten (aan kampvuur, in een bar,...).